אתונה אהובתי \ אורלי עצבנית

קוראים לזה מרגוע לנשמה, אחרי ימים רבים של מלחמה. קוראים לזה נסיעה לשם התרעננות, ואז לחזור מהר מאד למציאות.

זו חופשה שתוכננה אי שם בתחילת 2023 בימים שבהם הכאב הכי גדול, היה כאב ראש. מי חשב שאחרי כמה חודשים נחווה גיהינום, על ידי מחבלים עורפי ראשים, שרוצים שאף יהודי לא ינשום. התכוונתי לנסוע בדצמבר האחרון, אך זה היה בלתי אפשרי בגלל העצב והשיברון.

אז החלטתי להפוך את הנסיעה למתנת יום הולדת ולאן אסע אם לא לאתונה המיוחדת. בעיר הזאת יש קסם מיוחד, כזה שממלא את הלב מין קסם שיכול לעזור ללב פצוע וכואב. אלברשטיין בזמנו אמרה שבלונדון הייאוש נעשה קל יותר, אז באתונה, על הייאוש אפשר לוותר. לונדון לא מחכה לי, אבל אתונה כן, היא רגילה שלפחות פעמיים בשנה, אני מגיעה אליה להתרענן.

אני אחת שחרדה מטיסות ושונאת שדות תעופה עוד יותר. אז, שתיתי טיפות רבות של רסקיו כדי להיכנס למוד אחר. הבטחתי לעצמי לנתק טלפונים ולהתנתק מהכל אבל זה היה נכון עד לפני אתמול. כי אז רכשתי חבילת גלישה, כזאת שדי משבשת כל חופשה. אבל עוזרת לתעד כל שניה ולהעביר עד כמה שאפשר, את עוצמת החוויה.

אז משהו מוזר קורה בעיר הזאת משהו שעושה לך חשק להמשיך לחיות. אולי זה משהו באוויר? אולי זה סתם אדי האלכוהול, משהו כאן גורם לך להבין שזה תמיד להיות ולעולם לא לחדול. אז אתונה אהובה, חזרתי אלייך עושה לי נהדר לטייל בשכונותייך, עושה לי כייף לטעום מהיין שלך, בלילות וגם בימים. עושה לי טוב להעביר איתך ימים נעימים

טוב שיש אותך, את נקודת אור בחשיכה לנפש כאובה, את התשובה והברכה. ממליצה בחום על העיר הזאת הקסומה היא התרופה והמזור לנשמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך