חזרו אל הקו

לאחר מחצית רטשנה מצויינת בה הייתה צריכה לכבוש פעמיים או שלוש, כשרק שוער נתניה עומר ניראון מונע ממ.ס אשדוד לכבוש, היא ספגה במחצית השנייה שני שעירם מהירים תוך 4 דקות ונוצחה 2:0. אשדוד שוב מתחת לקו האדום.

רגע אחד לפני שהליגה הרגילה נגמרת, או נכון יותר מחזור אחד לפני סיומה, מ.ס אשדוד אירחה במוצאי השבת את מכבי נתניה כשהיא יכולה או לנצח…או לנצח..אשדוד הייתה חייבת נקודות לברוח מהקו האדום. בסיום הסתבר שאשדוד עם מחצית ראשונה מעולה בה שוער נתניה עומר ניראון מונע לפחות 3 שערים בטוחים לפחות, ירדה מנוצחת (2:0) עם שני שערים של נתניה תוך 4 דקות במחצית השנייה.אשדוד שוב ירדה אל מתחת לקו האדום.

אשדוד הייתה ראשונה. חמודי כנעאן (8) בכדור חופשי הוציא הצלה וזינוק מדהים  מניראון שוער נתניה. מרטין אנדז'י (18) כמעט עשה את השער הראשון לאשדוד עם בעיטה לחיבורים, ושוב ניראון בהצלה גדולה מנע שער בטוח. הנטיי הויסף בדיוק את אותה הבעיטה (20) ושוב ניראון. סדר הדברים היה נתניה החזיקה בכדור ואשדוד הייתה זו שסיכנה את השער.

מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ. היא השתלטה על המשחק והייתה קרובה מאוד לשער  של נתניה. גם הגיע לה לכבוש. חמודי כנעאן (33) שלח כדור חופשי מצוין מ-17 מטרים ושוב ניראון במקום. סתיו נחמני (35) מתוך הרחבה ו…שוב ניראון במקום. מדהים.ניראון היה ההבדל בין 2 או 3 אפס לאשדוד לבין האפס אפס של המחצית. על סף המחצית (תוספת זמן) נתניה כמעט הענישה ואריאל הרוש מנע ממנה לכבוש בשער לא שהגיע לה.

אלי לוי. (צילום: טל אקוקה)

אלי לוי מאמן אשדוד החליט ללכת במחצית השנייה על כל הקופה. הוא הוציא את המגן איליי טמם, הכניס את שלומי אזולאי והפך את בוטאקה למגן. הרכב סופר התקפי. הוא ראה עד כמה הקבוצה הייתה קרובה לכבוש וקיווה עלשות את זה במחצית השנייה.

אבל זה עבד הפוך.  נתניה שסיימה את המחצית הראשונה עם הזדמנות, פתחה את המחצית השנייה בלחץ על שער אשדוד. אינו (57) מנתניה כמעט עשה 0:1 כשהכדור שלו מ-16 מטרים עבר סמוך לקורת אשדוד. . בדקה ה-61 נתניה גם כבשה. אשדוד הייתה במתפרצת, סבן איבד את הכדור ובר כהן עשה מהמתפרצת 0:1. עברו 4 דקות ומקסים פלקושצ'נקו מתוך הרחבה שלח את השני לרשת של אשדוד.

אשדוד ניסתה לחזור עם נגיחה מצויינת של כנעאן (74) אבל שוב עומר ניראון היה במקום. עברה דקה והפעם היה זה הנטיי מול ניראון, ושוב ניראון במקום. בסיום הסתבר שמחצית אחת גדולה ככל שתהיה לא מספיקה אם לא כובשים בה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, טמם (אזולאי, 46), רוברטסון,  בן הרוש, רועי לוי, אנדז'י, סבן (ממאטה, 63), כנעאן, בוטאקה, נחמני (בריהון, 69), הנטיי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך