"לא באנו להוציא נקודה. באנו להוציא שלוש"

מאמן מ.ס אשדוד לאחר התיקו (1:1) מול סכנין בדוחא. חמודי כנעאן וגיל כהן נפצעו במהלך המשחק והוחלפו. סתיו נחמני כובש השער: "המטרה שלי היא לעזור לאשדוד להישאר בליגה".
אלי לוי. (צילום: משה סידי).

במ.ס אשדוד רצו לחזור עם ניצחון במוצאי השבת ממשחק החוץ בדוחא, אבל הסתפקו בנקודה במשחק חוץ לא פשוט מול בני סכנין אשר רוצה מאוד להגיע לפלייאוף העליון.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק בסיום בראיון לערוץ הספורט: "לא באנו לקחת נקודה אלא שלוש. זה המסר שעבר לשחקנים. באנו למשחק חלוץ במגרש קשה. היו לנו מצבים של מאה אחוז גולים. חייב להחמיא לשחקנים שלא נתנו למשחק מול מכבי חיפה להשפיע עליהם. אני גאה בבחורים. מגיעה מילה טובה לשוער סהר חסון שהגיע למשחק לא פשוט ועשה עבודה טובה. גם סתיו נחמני עשה עבוהד טובה".

למרות שהקבוצה במצב קשה אתה מקבל גיבוי מההנהלה

"זו שאלה שאם את רוצה תשאל את ג'קי בן זקן. אם אתה שואל אותי כנראה שהוא מעריך אותי מקצועית. השקט שההנהלה נותנת לנו היא התוצאות שאנחנו מביאים".

סתיו נחמני כובש השער: "אחרי חצי שנה בסנט מירן בסקוטלנד חזרתי לכדורגל. המטרה שלי היא להיות שחקן מוביל וכרגע זה לעזור לאשדוד להישאר בליגה".

בקבוצה מקווים כי הפציעות של שניים מהשחקנים, הבלם גיל כהן והקשר חמודי כנעאן שנפצעו במהלך המשחק, אינן קשות. השניים אמורים לעבור בדיקה כבר מחר ואז ידעו את רמת הפציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך