בואו של הסתיו

שער של סתיו נחמני חלוץ מ.ס אשדוד, במשחק הבכורה שלו בהרכב, חילק את הנקודות (1:1) בין בני סכנין לאשדוד במשחק החוץ בדוחא.

להגיע כשהקו האדום חוצץ בינך לבין יתר הליגה כמעט, אינו מצב טוב כשאתה יוצא למשחק חוץ בסכנין. מ.ס אשדוד הגיעה במוצאי השבת דוחא למשחק מול בני סכנין בכדי לעבור אל מעבר לקו האדום.אשדוד חזרה עם נקודה משער של סתיו נחמני במשחק הבכורה שלו מאז הגיע בחלון העברות והשוותה את הנקודות שלה (23) לאלו של חדרה, שהייתה מעליה ערב המחזור, שתשחק בראשון מול מכבי חיפה.

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק הזה עם כמה שינויים בהרכב. מרטין אנדזי'י פתח לראשונה מאז חזר, אריאל הרוש לא שיחק בגלל מחלה ובמקומו שיחק סהר חסון וסתיו נחמני קיבל לראשונה את חולצת ההרכב.

אשדוד פתחה עם החמצה של חמודי כנעאן (5) שהכניס ראש אבל לא מספיר מהיר. סכנין הגביה מהר ומדויק. זה התחיל אומנם עם החמצה של ספינלי (8). אבל לאחר דקה הוא נגח מקרוב פנימה אל הרשת של השוער חסון.

אשדוד רצתה לחזור מהר, וחזרה. בדקה ה-20 סתיו נחמני החמיץ מול השוער אבו ניל. אבל אחרי 3 דקות הוא הצליח לכבוש. בוטאקה מסר לכנעאן שהמשיך לנחמני והפעם הוא  לא טעה ובעט מצוין פנימה. שער הבכורה שלו בקבוצה מאז הגיע בחלון העברות בינואר.

שמונה דקות לפני הירידה למחצית החמיץ ג'ורדן בוטאקה שער בטוח. בוטאקה הקפיץ נהדר מעל קלר, אבל בעט בשמאל חלש לידיו של אבו ניל שוער סכנין. מצד שני חסון ביציאה מצוינת (42) מנע מספינלי את השני שלו. עם השריקה הקבוצות ירדו עם 1:1 להפסקה.

אלי לוי. שינויים בהרכב. (צילום: משה סידי)

המחצית השנייה נפתחה במשחק בין רחבות. שוערי שתי הקבוצות כמעט ולא נגעו בכדור. יתרה מזאת, כמעט ולא נבעטה בעיטה בעשרים הדקות הראשונות של המחצית השנייה, מה שמלמד על הגנות שעשו עבושה טובה. אבל כל אחת רצתה לכבוש בכדי לנסות להשיג הכרעה. נראה היה שמי שתכבוש שער במחצית הזו, תנצח.

הרשת של סכנין התרוממה בכל זאת פעם אחת במחצית הזו (84), אבל ה-VAR פסל את השער של אבנעזר ממאטה שנכנס שתי דקות לפני כן בטענת נבדל במסירה של אנדז'י. זה נגמר 1:1, והפעם השריקה לסיום חילקה את הנקודות.

מ.ס אשדוד: חסון, בן זקן, אוואני, גיל כהן (רוברטסון, 65), בן הרוש, נדז'י, מוצ'ה (שחף, 82), אזולאי (סבן, 71), כנעאן (רועי לוי 46), בוטאקה, נחמני (ממאטה, 82).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך