תגידו, לא נמאס לכם? \ אורלי עצבנית

אני כל כך מאמינה בבורא עולם… ויודעת שבסופו של יום יבוא חשבון עם כולם. אבל תגידו, לא נמאס לכם? אתם אנשי הרוע והזדון… כל האולמרט, החלוץ, והיעלון. אתם שמסיתים ומדברים סרה בראש הממשלה, אתם שעברכם הוא בושה אחת גדולה.

הם מובילים קבוצת אנשים לא קטנה, שלא מפסיקים להסית נגד ביבי ונגד החרדים שעשו כל כך הרבה בעת הזאת, למען המדינה. תגידו, לא נמאס לכם? לדבר על חוק הגיוס ועל השתמטות חרדים מהצבא, כשכולנו יודעים כמה עשרות אלפי משתמטים חילונים, מפארים לדוגמה את מצעד הגאווה?

כמה עיוורים ומלאי שנאה, אתם יכולים להיות? הרי בלי זק"א, בפרט בעת הזאת, לא היה נמצא מזור לאלפי משפחות. מי הם אלה שאספו חלקי גופות? מי הם אלה שאספו ראשי תינוקות? מי הם אלה האנשים שלא יוכלו לעצום עין בלילות בגלל המראות?

תגידו לא נמאס לכם? אני לא מתכוונת להיות מליצת יושר של החרדים ולשכנע את השונאים מה רבה תרומתם… הם לא זקוקים לי, את התודה הם יקבלו מבורא עולם. אבל אני בזה לכל מי שמנסה לדבר נגדם… אני נגעלת מניסיונם של השמאלנים לעשות קמפיין בחירות על גבם. ואפילו בעירי אשדוד יש כאלה שמנסים לספר סיפורי מעשיות,  שהעיר תתחרד ואוי לנו מה יקרה פה בשבתות.

אז… כבודה של השבת מונח במקומה וכבודה רב מאוד. וממש לא נורא אם לא תפתחנה כמה חנויות בשבת, ביום המנוחה בו לא אמורים לעבוד.

אז יש כאלה שמפריע להם שהשבת אינה כמו יום רגיל, וואו איזה אסון ייפול עליהם… זה אותם אלה שלא רוצים שישיבה דתית תהיה בסביבת מגוריהם.

תגידו לא נמאס לכם? לדבר נגד הדתיים, נגד המתיישבים בהתנחלויות? שהם, כן הם, מהווים את רוב הנופלים במלחמה הזאת? הגיע זמנכם לבקש סליחה ולהתנצל, בפני חלק העם הכי ערכי במדינת ישראל.

תגידו לא נמאס לכם? להסית ולשנוא את כל מי ששונה מכם. כי לי הגיעו מים עד נפש, נמאס לי לשמוע את כל דברי הבלע והרפש, נמאס לי מכם אלה שממשיכים לצעוק בכיכר העיר, להניף שלטים, ואת כבוד הארץ לחלל… אתם כתם בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך