פתרון מושלם לעצמאים – ליסינג פרטי תפעולי

אין ספק כי ליסינג פרטי תפעולי מהווה את הפתרון המושלם עבור כל עצמאי, במיוחד כאשר מדובר על עצמאיים שנאלצים להתמודד עם נסיעות תכופות וארוכות. במקום להחזיק ברכב פרטי ולהתמודד עם תקלות בלתי צפויות, בלאי מוגבר וביטוח, תוכלו להשקיע בליסינג פרטי תפעולי וליהנות ממעטפת מקיפה של כל השירותים הנחוצים לכם. חברות הליסינג מציעות היום לעצמאיים ליסינג תפעולי, הכולל תשלום חודשי עבור הרכב ועבור כל עלויות האחזקה השוטפת שלו. כלומר, התשלום כולל את כל הטיפולים, התיקונים והביטוח, כך שלא תצטרכו לשאת בשום הוצאה נוספת הקשורה לרכב
תמונה FREEPIK

ליסינג פרטי תפעולי – כל היתרונות לעצמאיים

בעבר חברות הליסינג הציעו רק ליסינג פרטי לעצמאיים, מאחר ושירותי ליסינג תפעולי הוצעו אך ורק לחברות וארגונים. ליסינג פרטי מאפשר לכל אדם ליהנות מנהיגה ברכב חדש ומשוכלל תמורת תשלום קבוע כל חודש. בסיום התקופה שנקבעה מראש, תוכלו לבחור האם לרכוש את הרכב מחברת הליסינג, או לחילופין, להחליף אותו בדגם חדש ולחזור על התהליך. מסלול זה יכול להתאים הן לעצמאיים והן לשכירים. אך ליסינג פרטי תפעולי המוצע רק לעצמאיים, יכול לספק לכם שקט נפשי, מאחר והוא כולל את כל הטיפולים, הביטוח והתחזוקה הכללית של הרכב. באמצעות ליסינג פרטי תפעולי תוכלו לנהוג ברכב חדש ומאובזר, מבלי לשלם מראש סכום גבוה או לקחת הלוואה למימון הרכב, העלולה להשפיע על תזרים המזומנים של העסק. 

כל הסיבות לבחור בליסינג פרטי תפעולי

  1. ליסינג פרטי תפעולי יאפשר לכם לדעת מראש את סכום הכסף שתאלצו לשלם כל חודש, מבלי לדאוג מהוצאות לא צפויות או מההשפעה על המאזן של העסק שלכם. לאחר בחירת הרכב הרצוי תצטרכו לשלם אחוז מסוים משווי הרכב, דבר שיהווה את התשלום הראשוני. בהמשך תצטרכו לעמוד בתשלום חודשיים לתקופה מוגדרת. בסיום התקופה תצטרכו לבחור האם לשלם את התשלום הסופי ולהשלים את רכישת הרכב, או לעבור לרכש חדש ולהמשיך בתשלומים החודשיים.

  2. הבחירה בליסינג פרטי תפעולי תאפשר לכם להתמקד בעסק ולהימנע מבזבוז זמן מיותר בהתעסקות עם הרכב. אין שום צורך לבזבז את הזמן שלכם בלקיחת הרכב לטסט שנתי, התעסקות עם טיפולים שוטפים, תיקון של תקלות וניהול משא ומתן עם חברת הביטוח. הליסינג התפעולי יספק לכם את כל השירותים הנחוצים לצורך תחזוקה שוטפת של הרכב ויחסוך מכם את כל ההתעסקות. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מראש שקט ולחסוך מעצמכם מטלות מיותרות הקשורות לרכב. כמובן שהדבר נכון גם לגבי הצורך להתעסק עם מכירת הרכב, מאחר וחברת הליסינג תספק לכם את האפשרות להחליף את הרכב בדגם חדיש יותר, ללא שום צורך להתעסק עם שיחות אינסופיות עם קונים פוטנציאלים.

  3. הרושם הראשוני שאתם יוצרים יכול להשפיע באופן ניכר על רמת ההצלחה של העסק שלכם. לכן נהיגה ברכב חדש ומאובזר יכולה ליצור רושם של עסק מצליח ומקצועי יותר, מאשר רכב חבוט ומיושן. באמצעות ליסינג פרטי תפעולי תוכלו להבטיח לעצמכם רכב חדש ונטול תקלות, שיתרום המון לנראות הכללית של העסק ולמיתוג שלו.

  4. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של ליסינג פרטי תפעולי הוא היכולת לבחור במסלול המימון המתאים ביותר עבורכם. תוכלו לבחור בתשלום ראשוני גבוה יחסית, שיוביל לתשלומים חודשיים נמוכים, או לחילופין, במידה ואין לכם כרגע כסף פנוי, תוכלו לבחור בתשלום ראשוני נמוך יחסית ותשלומים חודשיים גבוהים יותר. כך שלמעשה מדובר על גמישות רבה במסלולי המימון השונים והתאמה מושלמת לצרכים שלכם. כמובן שהתשלומים החודשיים אינם משפיעים על מסגרת האשראי או האובליגו הבנקאי.
  5. כדאי לדעת כי התשלומים החודשיים לחברת הליסינג מוכרים כהוצאה מוכרת. תשלומים אלו מוכרים כדמי שכירות, לעומת רכישת רכב שמוכרת בתור הוצאות ריבית ופחת. לכן הן ליסינג תפעולי והן ליסינג פרטי מקנים לכם יתרונות במיסוי, במידה ומועדי התשלומים הוגדרו בהסכם, סכום התשלומים קבוע, פרק הזמן בין התשלומים אינו עולה על 3 חודשים ותקופת השכירות תסתיים תוך 3 חודשים לכל היותר ממועד התשלום האחרון. כמו כן, במידה ובחרתם ברכב מסחרי (מעל 3.5 טון) תוכלו גם לקזז את מלוא סכום המע"מ.
  6. אם אתם נוהגים לצאת לנסיעות ארוכות ותדירות במסגרת העבודה שלכם, אתם בוודאי יודעים כי הרכב נשחק במהירות וסובל מבלאי מוגבר. כתוצאה מכך, הרכב זקוק לטיפולים תכופים יותר במוסך ולא פעם מדובר על הוצאות גבוהות ולא צפויות. אך באמצעות ליסינג פרטי תפעולי לא תצטרכו להתעסק עם הפחת של הרכב או עם הבלאי המואץ שלו, מאחר וחברת הליסינג תדאג לטפל עבורכם ברכב וכמובן להחליף אותו ברכב חדש בסיום התקופה המוגדרת.

ליסינג פרטי תפעולי – רק עם חברת freesbe!

אם אתם מעוניינים למצוא רכב בליסינג פרטי , כדאי שתכירו את חברת freesbe, המציעה מגוון עצום של רכבים לקנייה, השכרה וליסינג. החברה מציעה מגוון רחב של מסלולי מימון אטרקטיביים וגמישים, המותאמים במיוחד לצרכים שלכם. נציגי החברה ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה לכל אורך התהליך ולסייע לכם בבחירת הרכב המדויק ביותר עבורכם. אתם מוזמנים להיכנס לכל אחד מסניפי freesbe הפזורים ברחבי הארץ, או לחילופין, לבקר באתר החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך