האם נועדנו זה לזו?

"עד שמצאתי את שאהבה נפשי אחזתיו ולא ארפנו...". התאמה בין בני זוג היא לא רק שאלה של משיכה גופנית.

לפי חכמת הקבלה, זיווג ראוי ואמיתי מתרחש קודם כל במימד הרוחני ורק אחר כך במימד הפיסי. חלה עלינו החובה לדעת כי לא עם כל בן זוג שאליו אנו נמשכים פיסית ניתן יהיה לקיים קשר רוחני. זיווג מגיע משורש הנשמה, כלומר זיווג עליון.

איך נדע אם אנחנו מתאימים לאותו בן זוג פוטנציאלי? תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית והגשמית בין גבר ואישה, אם תהיה לו לעזר או לנגד, אם הקשר יהיה שלם, מאוזן ומוצלח או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי. בדיקת התאמה מוקדמת על פי הנומרולוגיה עשויה לחסוך בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה.

התאמה זוגית נומרולוגית
חיבור מספר הגורל של הגבר+מספר גורל האישה יוצר מספר שלישי שהוא בעצם חיבור של שני הגורלות. הלכה למעשה זו אנרגיה שלישית חדשה שנוצרה כתוצאה מחיבור זה. מה על בני הזוג לעשות על מנת לחיות בהרמוניה? השוני בין גבר לאישה מצריך המון עבודה אישית של סבלנות וסובלנות. אנו מעוניינים בקשר שנועד להיות לכל החיים. ובכל זאת, הרי אי אפשר לבסס זוגיות רק על משיכה גופנית. יש את המציאות היומיומית שדי מאתגרת את בני הזוג. הבנת תאריך הלידה של שני בני הזוג ושמותיהם הפרטים נותנת כלים להדרכה ולהתאמה בזוגיות בהתהוות ובזוגיות קיימת.

משיכה רוחנית – אם ברצונך למשוך בן זוג ראוי יש לעשות עבודת הכנה כדי שיגיע הרצוי ולא המצוי או המזדמן, לדעת לשחרר חסמים אנרגטיים שנגרמו מחוסר איזון של רגשות או מהדחקתם ומלחצים יום יומיים יש כלים רוחניים לכך. אני פותחת סדנא חדשה בע"ה ביום שלישי, ה-20.10.2015 בת חמישה מפגשים להגשמה עצמית תוך הבנת ייעודך בעזרת הנומרולוגיה והאסטרולוגיה. הסדנא מלוות במדיטציות של איזון מוקדי אנרגיה, לימוד הגנות, זימון שפע ועוד. הסדנא מעניקה כלים להבנת תאריך לידתך על פי הנומרולוגיה והבנת מזלך האסטרולוגי ומעניקה לך זמן ייחודי לעצמך, לרצונותייך וכלים ראשוניים גם להכרת סביבתך האישית והחברתית…

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך