נקודה בטדי

מ.ס אשדוד רצתה לחבר שני ניצחוונת לאחר הניצחון על הפועל פ"ת במחזור הקודם. היא יצאה ל"טדי" למשחק מול הפועל ירושלים וחזרה עם 1:1 ונקודת חוץ.
אלי לוי. (צילום: טל אקוקה).

לצרף שני ניצחונות. זו הייתה המטרה של מ.ס אשדוד לפני המשחק במוצאי השבת בטדי מול הפועל ירושלים. אשדוד השיגה ניצחון חשוב במחזור הקודם מול יריבה לתחתי, הפועל פ"ת, וידעה שניצחון נוסף, גם יביא לצמד ניצחונות ראשון העונה וגם יגרום לה לעבור את הפועל ירושלים בטבלה. זה התחיל עם שער מפנדל של שלומי אזולאי, אבל נגמר ב- 1:1.

9 דקות אחרי הפתיחה הגיעה ירושלים למצב מסוכן מאוד מול אריאל הרוש, ורק גלישה טובה של טיצוי אוואני לרגל של קווין, חלוץ ירושלים, מנעה אי נעימות בשלב מוקדם מאוד מאשדוד. עברו 3 דקות ומתן חוזז בנגיעת המשך חילץ מאריאל הרוש הצלה גדולה. ירושלים נראתה טוב ברגעים האלה.

ואז הגיעה מתנה משום מקום. שוער ירושלים אדליי (26) הרחיק כדור לא טוב, בוטאקה ניסה להגיע אליו, ואדליי עבר עליו עבירה. השופט יוני קלז נקרא ל-VAR, קבע פנדל ושלומי אזולאי עשה מזה 0:1 לאשדוד.

ירושלים רצתה לחזור. אופק ביטון (43) בעט כדור מתוך הרחבה ואריאל הרוש בזינוק מצוין מנע את השיוויון על סף המחצית. השריקה של קלז הורידה את אשדוד להפסקה ביתרון חשוב.

אשדוד רצתה לשמור על התוצאה, היה לה חשוב לשמור בכל מחיר על 3 הנקודות. אבל גם ירושלים רצתה לחזור. היא עשתה את זה בדקה ה-66, לאחר שנראה שהמשחק הולך בקצב של אשדוד,חוזז הגביה כדור לרחבה שעבר את כולם ואופק נדיר הכניס רגל ארוכה פנימה 1:1.

מ.ס אשדוד הבינה שעכשיו היא צריכה לשמור על הנקודה החשובה במשחק חוץ. הפועל ירושלים רצתה לנצל את הממונטום בכדי להשיג שער ניצחון. הפעם השריקה קלז לא רק סיימה את המשחק, אלא חילקה את הנקודות. אשדוד חזרה בלי ניצחון שני ברציפות, אבל עם נקודת חוץ בטדי.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן, אוואני , חכמון (מוצ'ה, 74), בן הרוש (שלו הרוש, 57), גיל כהן, רועי לוי, בוטאקה, אזולאי, כנעאן (ממאטה, 83), הנטיי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך