פתח של תקווה

ניצחון גדול למ.ס אשדוד 0:2 על יריבתה לתחתית הפועל פ"ת. אשדוד התרחקה מעט מהקו האדום. פ"ת הסתבכה. ניצחון עם פתח של תקווה לעתיד קרוב יותר למרכז הטבלה.
צילומים: טל אקוקה.

יש משחקים שהם "משחק עונה". כזה היה המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל פ"ת במוצאי השבת. אסור היה להפסיד את המשחק הזה לאף אחת מהקבוצות. ניצחון של אחת מהן יסבך את האחרת, מאוד. בסיום אשדוד יצאה מנצחת עם 0:2, ניצחון ענק על "6 נקודות" שהרחיק אותה מהקו האדום וסיבך מאוד את הפועל פ"ת.פתח של תקווה לאשדוד להמשך העונה.

זה התחיל עם מה שאומרים "משחק גישושים" כשכל קבוצה דואגת קודם כל לא לספוג. בדקה ה-17 הייתה חצי הזדמנות ראשונה במשחק, כשחמויד כנעאן בעט מ-16 מטרים ליד הקורה. פ"ת מצידה הגיבה עם התקפה שבסופה אבי ריקן בעט כדור חזק מ10 מטרים והרוש קלט. 15 דקות למחצית אשדוד התקרבה מאוד. חמודי כנעאן השאיר כדור מצוין לאזיקל הנטיי שבעל לרגלי השוער עומר כץ.

ואז זה הגיע. שני שערים תוך 3 דקות לאשדוד. זה התחיל עם חמודי כנעאן שכבש בבעיטה מ-18 מטרים. שער "חזרה". אחרי 3 דקות שלומי אזואלי בבישול נהדר מכדור חופשי לראש של הנטיי שנגח את השני. 0:2 לאשדוד.

בוטאקה "באוויר" (צילום: טל אקוקה).

הפועל פ"ת שלחה את כל הכלים ההתפקים שלה למערכה. היא לחצה את אשדוד וחיפשה שער מצמק. בדקה ה-65 נראה שמצאה אותו, אבל השער של גוזלן נפסל בטענת נבדל וה-VAR לא התערב. אשדוד ניצלה הפעם. פ"ת המשיכה ללחוץ בלי להגיע למצבים רבים מידי ליד השער של הרוש, אשדוד המשיכה לשמור על היתרון עם מתפרצות.

אלי לוי, מאמן אשדוד, הגיב ללחץ של הפועל פ"ת עם חילופים יותר הגנתיים על חשבון קישור התפקי. היה חשוב לו לשמור על הניצחון הזה בכל מחיר. אין מחיר ל-3 הנוקודת האלה מבחינתו. בתוספת הזמן פ"ת כבשה והשער בוטל. מה שלא בוטל היה הניצחון הגדול של אשדוד

 

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, בן זקן (שלו הרוש, 66), אוואני, בן הרוש, גיל כהן, אזולאי (חכמון, 77), כנעאן (שחף, 77), בוטאקה, אברג'יל (מאטה, 58), הנטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך