"הכל בשביל החיילים"

כבר קרוב לשבועיים הזמר אמיר אליהו מסתובב באשדוד ודואג לשלם על אוכל חם לחיילים * בין ההופעות המועטות בעקבות המלחמה להקלטות הוא מוציא מכיסו למען אלו ששומרים עליו * "הם מרגשים אותי עד דמעות. שאני לא יקנה להם אוכל חם?" * החלום הגדול שלו: להקים עמותה למען צה"ל.

הזמר והפייטן אמיר אליהו מוכר בעיר אשדוד לא מהיום. לאליהו רזומה עשיר מאוד בעולם תעשיית המוזיקה. עד היום הוציא אליהו לאוויר העולם למעלה מעשרה אלבומים והוא מקבל הערכה רבה מקהל חובבי המוזיקה בארץ. בשבועיים האחרונים פורסמו ברשת פוסטים מפרגנים על כך שנצפה משלם על אוכל של חיילים מדי יום ביומו בלב גדול וחיוך על הפנים "זה הזכות שלי לעשות את זה. החיילים האלה הם עולם ומלואו שעושים הכל למעננו ומסכנים את נפשם למען מדינתנו היקרה" משתף אמיר את עיתון המגזין

אמיר תספר לנו על העשייה היום יומית שלך

"ברוך השם ביום יום אנחנו מתעסקים בכל מה שקשור למוזיקה אם זה בבריתות, בר מצוות, חינות, שבתות חתן ועוד. יש לי הרבה חיבור לנושא של ילדי הבר מצוות. אני מלמד אותם את כל המעטפת של איך יהודי קם בבוקר ומתנהל. חשוב לי שילד יידע שקמים בבוקר אומרים מודה אני, נוטלים ידיים, מברכים ואומרים שמע ישראל וכו' וכו'

לשמחתי הילדים שינו את הבית בזכות כך ואני שמח שטיפת האור שאני נותן בילדים משפיעים על כל הבית".

 

אנחנו בתקופת מלחמה, לא נפגעים בפרנסה? 

"לא קל. האירועים הם מעכשיו לעכשיו בגלל שאנשים מפחדים מביטולים. אך הקדוש ברוך נותן פרנסה. בנוסף הסינגלים שאני עובד עליהם לא מעט משמחים חיילים שזה לא פחות חשוב לי".

צילום: ישי מכבי

מה גורם לך לעמוד בכניסה לעסק של אוכל ולפרגן ככה לכל חייל?

"אני אוהב לעשות למען חיילי צה"ל בלי קשר למלחמה, אני משתדל תמיד לתת להם ולפרגן כמו שהם עושים עבורנו. אחד החיילים אמר לי 'אתם לא יודעים מה אתם עושים לנו בעצם הפירגון שלכם, אנחנו מרגישים שאנחנו באמת עושים למען עם ישראל' וכן זה מה שבכללי אני מאמין שצריך להראות לחיילים שהם חשובים לנו".

 

איך זה התחיל בכלל?

"ישבנו לאכול באחת הפעמים אני וכמה חברים כשלפתע נכנסו עשרות חיילים שנראו גמורים לאכול שווארמה. החלטתי שאני נותן מכיסי כי הרגשתי שזה מה שצריך לעשות למען הכבוד שלהם. החיילים האלה עזבו את הכל בחיים שלהם ולקחו נשק להילחם למעננו. הם מרגשים אותי עד דמעות. שאני לא יקנה להם אוכל חם? ובנוסף זה קידוש השם שאומר להם שאנחנו כאיש אחד בלב אחד".

 

היה לך איזה חלום שהיית רוצה להגשים? 

"האמת שכן. בעבר היה לי חלום להקים גוף שיתמוך בחיילי צה"ל היקרים ויתן להם כל מה שנדרש, חיברו אותי לכמה אנשים שדיברו בעיקר לצערי. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. הבנתי ש "אם אין אני לי מי לי" וזה מה שאני משתדל לעשות למען הלוחמים הצדיקים האמיתיים של עם ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך