ולפעמים החגיגה נגמרת \ חכם סידי

איך נדע מתי אנחנו בדרך לסיום הזוגיות? מתי התוקף פג? יופי ששאלתם. הנה כמה תשובות. אם אתם עונים על חלקם, אז אתם יודעים מה צריך לעשות
חכם סידי.

כמו כל דבר בחיים גם לזוגיות יש פג תוקף. אמנם אין לזה תאריך כתוב מראש כמו על חלב נניח, אבל גם היא מחמיצה לא פעם ומאבדת את הטעם. אבל איך נדע מתי הגיע הזמן להתקדם? להיפרד לא בידידות? ולהמשיך לעבר האופק.יד ביד. עם עצמכם.

אז הנה לטובתכם, כמה סימנים מאוד בולטים שהטקס תם ונכנסתם לסטטיסטיקה.

"העובדת המצטיינת" – אם היא כל הזמן עסוקה בעבודה, גם כשהיא בבית (עלאק עבודה היברדית. תני גז גברת), ואין לה בדיוק זמן, זה הזמן לשלוח אותה לעשות "שעות נוספות" עם עצמה.

"החברה הטובה"  – אם היא פתאום מתחילה להיות יותר עם חברות ופחות איתך, סימן שאתה לא בא לה טוב, או לא בא לה להיפגש. אם היא מתחילה להיות "החברה הטובה" שדואגת לחברה במצוקה, זה אות המצוקה שלך. קום והתהלך משם.

"העייפה הנצחית" – אם הגברת שלך כל הזמן עייפה ונרדמת "מוקדם", אז כנראה כבר מאוחר עבורך. תאמין לי היא תהיה זמינה בוואטצאפ הרבה אחרי ש"הבטיחה" שהיא ישנה. היא גם תראה סרט טוב, אולי תעשה שיחה במקביל. דבר אחד בטוח הגיע הזמן שגם אתה תמקבל, או במילים אחרות תתחפף.

"השקטה התמידית" – אם התקשרת והיא לא עונה ולמחרת היא מסבירה שהנייד היה על שקט, סימן שמשהו לא שקט קורה. היא תספר לך שהטלפון היה על "שקט" כבר מהעבודה מהפגישה שהייתה שם בענייניי שקר כלשהו. רוצה שקט? תן לה ומיד.

"האפלטונית החדשה" –  ושימו לב טוב. אם האינטימיות בניכם עברה להיות ממצב אש ולהבה, למצב גב ונחירה, זה הסימן הכי טוב שתתעוררו כבר תרתי משמע. בדרך כלל מתווספות לזה מילים כמו "כאבי ראש", "עייפות", ושאר מילים שהמשמעות שלהן זה, אני מראה לך את הגב בכדי שתראה את הדלת. אז לך לדלת אבל תטרוק.

לסיכום. אתם יודעים מה המצב שלכם. אם עניתם על חלק מהדברים, אז תעשו מה שגבר צריך לעשות, שזה לא לעשות כלום. פשוט לקום ולסיים את מערכת היחסים בידית הדלת. תאמינו לי מי שתרצה אתכם לא "תעבוד הרבה, לא תראה את החברות ממטר, תישן רק בזמנה הפנוי מכם, והנייד שלה יהיה עם שיר האהבה שלכם…על סעיף האינטימיות אין לתת פרשנות. אם אין את זה, כנראה התעלמתם מהאזהרות הקודמות. ומה לגביי אתם שואלים? אני הרי כותב כעת את הטור הזה. אז כנראה ש…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך