בשווי מיליוני שקלים: התרומה האדירה של הרב דוד פינטו לחיילי צה"ל ולמשפחות המפונים

אמבולנס חדש ומפואר, ציוד רפואי, עשרות זוגות תפילין, כ-אלפיים מארזי מזון, יותר מ- 1000 ציציות ופריטים רבים נוספים נתרמו כחלק מיוזמתו המבורכת של האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו מאשדוד, נשיא מוסדות "אורות חיים ומשה", בעקבות דאגתו ללוחמים בשטח

למעלה משמונים יום נמשכת הלחימה של צה"ל ברצועת עזה, במטרה למגר את האויב הנאצי חמאס. חיילי צה"ל מחרפים את נפשם יום יום, שעה שעה ומגיעים להישגים גדולים, ובתוכם כיבוש של חלקים גדולים ברצועת עזה ועוד היד נטויה.

עם תחילת הלחימה, מאז האסון המחריד של טבח שמחת תורה,  הגאון הצדיק רבי דוד חנניה פינטו מאשדוד לא נח לרגע, הוא כואב את כאבם של משפחות הנופלים, וליבו עם חיילי צה"ל שנלחמים ומחרפים את נפשם למען הם. הרב פינטו קיבל על עצמו כל יום להתפלל עבורם ולעשות למענם בכל דרך במסירות נפש גדולה.

בנוסף, על אף טרדותיו הרבות של באחזקת מוסדותיו ברחבי העולם, ושיעורי התורה אותם מוסר בכל מקום ומקום הרב הקים במוסדותיו מערך חירום ענק מיוחד למען חיילי צה"ל ומשפחות המפונים מעוטף עזה.

הרב רכש אמבולנס חדש בהזמנה מיוחדת מחו"ל לארגון "איחוד הצלה" עם ציוד רפואי בהזמנה מיוחדת והוא אמור להגיע לארץ בזמן הקרוב, בנוסף נרכש ציוד רפואי מציל חיים למתנדבים.

במקביל, נארזו כאלפיים חבילות מזון אישיות לחיילים באריזה מיוחדת. החבילות מכילות מוצרי מזון, ממתקים, חטיפים ומוצרי היגיינה עבור חיילי צה"ל שהתגייסו ללחימה באזור הדרום והצפון.

משאיות ענק הובילו את האריזות לשטחי כינוס החיילים, שם ע"י מתנדבים וחיילים הם פורקו במשך שעות בכל אוגדת עזה.

בכל אריזה הוכנסה "תפילת הדרך לחייל" עם ברכתו של הרב דוד פינטו לשמירה ולהצלחה.

בנוסף, יותר מ-1000 ציציות בד צבאי חולקו לחיילי צה"ל הנמצאים בגזרת העוטף, בשטחי כינוס ובישובים הסמוכים שיהיה להם למגן ושמירה.

לפני שהעבירו את הציציות לחיילים, הגאון רבי דוד פינטו עמד בתפילה ובקריאת תהילים לזכותם והצלחתם של החיילים ובירך שכל חייל שילבש ציצית יזכה לצאת למלחמה לשלום ולחזור לשלום.

כ- 60 זוגות תפילין מהודרות אותם רכש הרב פינטו הועברו לחלוקה לחיילים אשר קיבלו על עצמם להניח תפילין באופן קבוע.

בנוסף, כמויות גדולות של חולצות ומעילים חמים חולקו לחיילים ולבני משפחותיהם, כמו גם אוכל מוכן מקייטרינג מעולה עם פלטות, הועברו לחיילים בטרם כניסתם לעזה, באוגדות שונות באמצעות כלי רכב ומתנדבים ששינעו את האוכל ושאר הדברים.

חיילי צה"ל על מפקדיהם הודו ובירכו את האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, על ליבו הרחב שהעניק מתוך דאגתו לחיילי צה"ל מתוך מסירות של ממש, ולכל עם ישראל בכל עת ובפרט בימים אלו, כשהכל הגיע ברמה גבוהה ובאיכות.

ממקום מושבו רבי דוד פינטו בירך את חיילי צה"ל ואמר: "אין לכם לפחד כלל כי ה' ההולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם, הקב"ה ישמור אותם, ילכו לשלום ויחזרו לחיים טובים ולשלום, הקב"ה ישמור ויציל את החטופים והנעדרים שיבטל מעליהם כל גזרות קשות ורעות ויגזור עליהם גזרות טובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך