בדמעות וגעגוע

צפו: בני משפחה וחברים הגיעו לחגוג יום הולדת לנאור חסידים על קברו שנרצח עם חברתו סיון אלקבץ ב- 7.10

בני משפחתו של נאור חסידים והחברים: "נאור שלנו היום אמור להיות בן 24, למרות שהוא ישאר לנצח 23. באנו לחגוג לך כל האנשים שהכי אהבו אותך וסיון שלנו בטח חוגגת איתך שם למעלה".

מחזה שלא רואים כל יום. מפגש יום הולדת קשה שהיה צריך להיראות הרבה יותר שמח ובעיקר בחיים.

בני משפחה וחברים הגיעו לחגוג את יום הולדתו ה- 24 של נאור חסידים הי"ד לצד קברה של חברתו, סיון אלקבץ הי"ד שגם היא נפלה באותה שבת שחורה בכפר עזה ונקברו בבית העלמין בעיר אשדוד.

"אסון כבד במשפחה שלנו" מסרה משפחת אלקבץ. "איבדנו את סיוון ילדינו הקטנה ואת נאור היקר שלנו שהיו ביחד מגיל 16 עד 23 ונרצחו בדם קר בידי מחבלים מתועבים", מסרו הוריה של סיון לאחר הבשורה המרה לאחר ה- 7.10

מי שהעלה את הדמעות בעיניים, בדמעות של עצב וגעגוע כאחד, במילים של שירו לחיילת האשדודית רוית אסייג הי"ד, היה הזמר דן ביטון שהקדיש את השיר לכבוד יום הולדתו ולזכרם. העיניים לא נשארו יבשות ובעיקר ממלאות בגעגוע.

בעמוד ההנצחה באינסטגרם של מוקירי זכרם של נאור וסיון כתבו: "נאור שלנו היום אמור להיות בן 24, למרות שהוא ישאר לנצח 23. באנו לחגוג לך כל האנשים שהכי אהבו אותך וסיון שלנו בטח חוגגת איתך שם למעלה. רצינו להגיד תודה לדן ביטון שהנציח את נאור שלנו בדרך הכי יפה שיש.

דן הכיר את נאור מגיל קטן ואני בטוחה שנאור היה שמח לראות את מה שהוא עשה בשבילו תודה לכל מי שבא לכבד את נאור שלנו ובמיוחד לך דן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך