חוזרת למסך: יפעת בן אבי בראון בתוכנית חדשה

יפעת בן אבי בראון היא עו"ד מוכרת ומצליחה בעיר אשדוד, בשנים האחרונות היא החלה להראות יותר ויותר על המסכים שלנו, בהתחלה בתוכנית קעקועים ולאחר מכן כחברת פאנל בתוכנית בערוץ 14. עכשיו היא עוברת לקדמת הבמה ותגיש בעצמה תוכנית אקטואליה כלכלית בערוץ 15. פגשנו אותה לשיחה קצרה בה היא סיפרה על עצמה, על התוכנית וגם מה דעתה על המחדל של ה7.10.

תני לנו רקע על עצמך

"יפעת בן אבי בראון. נשואה לעופר ואמא לנוגה וגיא. בת 42. עורכת דין 17 שנים. דוקטור למשפטים. משרד באשדוד ומשרד באילת. בעלת חברה לייעוץ משכנתאות ומתן פתרונות פיננסים. חברה בעמותת ואהבתם שהקימה מכולת לצורך נזקקים שמקבלים מוצרי מזון בחינם".

ספרי לנו על התוכנית החדשה שלך בערוץ 15?

"בערוץ 15- ערוץ וואלה פלוס, תוכנית אקטואליה כלכלית, שבה יהיו חברי פאנל משלל תחומי החיים הנותנים טיפים חשובים בנושא כלכלי, תוך התייחסות לחדשות עכשוויות".

גם בערוץ 14 ראינו אותך על המסך יש מצב שאת לקראת קריירה חדשה?

"בערוץ 14 השתתפתי כחברת פאנל בתוכנית מחוץ לפרוטוקול ואף הנחתי את התוכנית יחד עם מולי ארי, אני עורכת בנשמה, זאת הקריירה המרכזית שלי. ההנחיה בתוכנית טלוויזיה היא לנשמה וחלק מהגשמה עצמית".

אם כבר תוכנית כלכלית, איך את רואה בעינייך את המצב הכלכלי במדינה ובכלל החוסן הכלכלי של האנשים?

"התוכנית הינה תוכנית משפטית. המצב הכלכלי במדינה מצער מאוד, המצב חמור מאוד והחמיר מאז לרוץ המלחמה. אנשים רבים מתקשים לכלכל עצמם ומשפחתם, עסקים נסגרים, אנשים פונים להליכי חדלות פירעון ונקלעים להליכי הוצאה לפועל. הפיצוי מהמדינה מתעכב או משולם חלקית, הפיצוי הוא מינימלי ולא משקף הפסד אובדן הכנסות אמיתי. אנשים רבים צריכים הכוונה אמיתית כיצד להתנהל כלכלית נכון, פתרונות אשראי, ניהול נכון של עסק ועוד".

לסיום אי אפשר בלי להתייחס למצב הביטחוני במדינה. איך לדעתך הגענו למצב הזה ומה הפתרון?

"ה-7/10 השאיר בלב כולנו טראומה שתלווה אותנו לעד. מלבד אוסף ידיעות, השערות, או שמועות, לא ברור באמת מה הוביל למחדל העצום ביותר שידעה המדינה. אני סבורה שיש להמתין סבלנות לתוצאות חקירה רשמית לפי שעורפים ראשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך