נפגעת בעבודה או בתאונה? ייתכן ואתה זכאי למענק כספי!

בין אם אתם סובלים מבעיה רפואית, עובדים בסביבת רועשת מדי או שאחד הילדים עבר וועדת השמה בעירייה * אולי אתם זכאים לקבל מענקים מביטוח לאומי או מחברת הביטוח ואפילו ממס הכנסה? * "מרחבים - המומחים למימוש זכויות רפואיות" יגיעו אליכם עד הבית ויסייעו במיצוי הזכויות ללא עלות פתיחת תיק
Young injured man staying in the hospital

אזרח משלם מיסים אחד, בואו נקרא לו ל', מצא את עצמו באמצע כביש עירוני כשהכתף שלו שבורה ומרוסקת. עכשיו כשיכולת העבודה שלו נפגעה בעקבות התאונה פנה ל' לעורך דין עבור סיוע וייעוץ בנוגע לפיצויים. "תמתין שנה: אמר לו העורך דין. "נראה אם נשארה לך נכות, ולפי זה נראה איך אפשר לתבוע ובכמה". ל' החליט לנסות משהו נוסף. הוא פנה לחברת "מרחבים – המומחים למימוש זכויות רפואיות" ושם אמרו לו שהעורך דין לא היה מדויק. "יש לך עוד זכויות שמגיעות לך" הם אמרו. בסופו של דבר חברת מרחבים עזרה ל-ל' לתבוע את קרן הפנסיה, את הביטוח הלאומי וגם את חברת הביטוח שלו מאחר והיה לו ביטוח תאונות אישיות. ל' השיג קצבאות, ומענקים חד פעמיים.

זו רק דוגמא אחת מיני רבות של מה שעושים חברת "מרחבים" המומחים למימוש זכויות רפואיות. תפקידם הוא לייעץ ולסייע לאלו שזקוקים לסיוע במימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות הביטוח, קרנות הפנסיה ומשרד התחבורה. הם מסייעים בהכנה לקראת וועדות רפואיות על מנת שאתה תמצה את כל הזכויות שלך מול אותם גופים ואפילו מסייעים בהוצאת תו נכה מול משרד התחבורה. "יש אנשים שנפצעים בחדר המדרגות בבניין הדירות שלהם בדרכם חזור מהעבודה והם לא יודעים שזה תאונת עבודה לכל דבר למשל. אנחנו מסייעים להם גם בדברים האלו" מספרים לנו בחברה. בעקבות הפניות המרובות והעבודה השוטפת של "מרחבים" מול ביטוח לאומי, הביטוח הלאומי הנגישו בצורה הרבה יותר יעילה את שיטת הטפסים שלהם לכל המדינה והרבה מזה קרה בזכות "מרחבים".

דיברנו עם נחמן לאופר מנכ"ל "מרחבים" שהסביר לנו על אופי החברה. "יש לנו ניסיון של 20 שנה בתחום ואנחנו מוותיקי ומחלוצי תחום החברות למימוש זכויות רפואיות". הוא אומר. "יש לנו צוותים של יועצי מס, יועצים פנסיונים, אנחנו מתייעצים עם עורכי דין במידת הצורך ועוד. יש לנו אחוזי הצלחה מאוד גבוהים בהכנה לוועדות. מעל 90 אחוזי הצלחה!" מספר נחמן. "אנחנו בעיקר מסייעים מול הביטוח הלאומי שלשיטתנו הוא אחד המוסדות הטובים ביותר שיש למדינה. הוא מוסד שמלווה אותנו מרגע הלידה ועד לאחר לכתנו. ואנחנו יודעים למצות את הזכויות מול הביטוח הלאומי בכל גיל שהוא. מסיוע לתינוקות עם קשיים, או סיוע לילדים עם בעיות קשב וריכוז, סיוע בכל נושאי הנכויות ואפילו סיוע בתכנון גיל הפרישה. אנחנו שם לאורך כל הדרך בכל גיל שהוא" מסביר נחמן.

בדיוק כמו ל' הרבה פעמים מגיעים לחברת "מרחבים" אנשים שניסו לממש את זכויותיהם ולא הצליחו. אבל לאחר שפנו לסיוע החברה זכו. עם מעל ל-90 אחוזי הצלחה אפשר לומר בבטחה כי "מרחבים" הם בהחלט המומחים הגדולים ביותר במימוש הזכויות הללו.

למרחבים יש סניף בירושלים (בן יהודה 2, כיכר ציון) וסניף ברחובות (יצחק מודעי 2, בית אלה) אך בעידן המודרני ניתן לקבוע פגישות טלפוניות, או דרך הזום ואפילו אפשרות לשליחת נציג מטעם "מרחבים" עד הבית.

השירות ניתן ללא עלות פתיחת תיק! שכר טרחה לחברת "מרחבים" משולם על בסיס הצלחה בלבד! אם לא קיבלתם פיצויים וקצבאות, אין צורך לשלם.

אז התקשרו עוד היום ל- 058-4508550 וממשו את זכויותיכם הרפואיות.

* השירות הניתן ב"מרחבים – המומחים למימוש זכויות רפואיות" אינו משפטי. השירות הניתן הוא סיוע בהכנה לוועדות ע"י מומחים בתחום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך