סובלים מכתבה שלילית ברשת- הסרת כתבות שליליות ממנועי חיפוש

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם האינטרנט המודרני זה קודם כל המוניטין שלך. כלומר מה שרואים כאשר אתה מחפש את עצמך באינטרנט. אם לא יצא לכם עדיין לעשות חיפוש אחר השם שלכם ברשת, אז זה בדיוק הזמן: תרשמו את השם שלכם או שם העסק שלכם בגוגל ותראו מה יוצא.

אם יצא לכם משהו שלילי זה בדיוק הזמן לנסות להבין האם יצא לכם בתקופה האחרונה להפסיד לקוחות בגלל זה? התשובה היא בדרך כלל כן, אבל זה חשוב שתעשו עם עצמכם את הבדיקה הזו, כדי לקבל לעצמכם תשובה אמיתית.

במידה ואתם כלל לא סובלים מהבעיות האלו, המצב מעולה. אבל אם הדבר יוצרת לכם בעיה אישית או עסקית, אתם ככל הנראה תהיו חייבים לעשות עם זה משהו.

אז מה ניתן לעשות? איך מסירים אזכורים שליליים במנועי חיפוש?

הדבר הראשון הוא לחלק את העבודה לכמה חלקים:

הבדיקה– איפה נמצאים האזכורים השליליים שלך? הבדיקה הזו היא מאוד חשובה כדי להחליט על דרכי התמודדות. כלומר השלב הראשון שאנחנו עושים תמיד בעבודה זה לפנות לאתרים שפרסמו את הכתבות השליליות האלו, במטרה לנסות לפתור את הבעיה בצורה המהירה ביותר שרק ניתן.

אני ממש לא יכול להבטיח שזה יעבוד ככה, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ הקטן הזה שאולי יפתור את הבעיה בקלות ומהירות.

ההחלטה– במרבית המקרים הכתבות השליליות או התוצאות השליליות, נמצאות באתרי חדשות חזקים, כלומר בוואי נט או מעריב או משהו מכל אלו. במקרים האלו, כמעט לעולם לא ניתן להסיר את הכתבות השליליות, אז במקרה כזה אנחנו נצטרך להחליט האם אנחנו מתחילים לנהל מוניטין או שמוותרים על זה.

במקרים אחרים, כאשר מדובר בפסקי דין לדוגמה, אנחנו נפעל מולם להסרה של האזכורים השליליים, שזה תחום הסרת פסקי דין. שזה עניין קצת אחר אבל בכל זאת נדבר על זה בכתבות אחרות. כרגע אנחנו נמשיך עם תוצאות חיפוש שליליות באתרי חדשות.

ניהול מוניטין באינטרנט– ברגע שהחלטנו שאנחנו בכל זאת רוצים לעשות משהו עם האזכורים השליליים, אנחנו מגיעים לשלבים הבאים והנה ההסבר:

כאשר מגיעים לתחום המוניטין, אנחנו למעשה רוצים לבנות תדמית חדשה לחלוטין כדי להסתיר את הכתבות השליליות הקיימות. אז למעשה מה שאנחנו רוצים לעשות זה לבנות מוניטין חדש שלם באינטרנט.

איך בונים מוניטין חדש באינטרנט?

כאן אנחנו מגיעים למעשה לדברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לבנות מוניטין חדש. אנחנו רוצים לעשות פייסבוק חדש, גם אתם בכלל לא בתחום העיסקי, עדיין אנחנו פותחים פייסבוק עיסקי עם השם שלנו ומחילים להפעיל אותו כאילו אנחנו אנשי עסקים ותיקים מאוד. המטרה היא לבנות תוצאות חיפוש חדשות על השם שלכם כדי למלא תוצאות חיפוש חיוביות בגוגל. השלב הבא הוא עוד תוצאות חדשות, ערוץ יוטיוב, שנוכל להעלות בו סרטונים שאתם מצלמים ומעלים בשמכם. ערוץ יוטיוב זה דבר חשוב מאוד, בעיקר כי זה תוצאה חזקה מאוד בגוגל. אנחנו צריכים לפתוח בלוגים באינטרנט ולהתחיל להפעיל אותם באופן קבוע. המטרה היא כאמור ליצור תוצאות חיפוש חיוביות שיוכלו לתפוס את המקום של התוצאות השליליות.

אם אתם מעוניינים במקצוען שיעשה את זה בשבילכם, אז אנחנו כאן

מרטין – 0508-116397

maratbok@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך