עונש מוות למחבלים \ אורלי עצבנית

מתי זה יקרה? תגידו קוראים יקרים… מתי סוף סוף נחזה בעונש מוות למחבלים ארורים? מדינת ישראל אוהבת להיות נאורה מכולם והייתה החלוצה בביטול עונש המוות בעולם. כבר ב-1949 הוגש חוק לביטול עונש מוות על רצח בכלל, וב-1954 הוחלט על ביטול עונש המוות לכל רוצח מנוול.

החוק עדיין קיים למעשי רצח מיוחדים, וכך ב-1962 הוצא להורג הפושע הנאצי אייכמן שפשע ביהודים. עכשיו שמעו והסכיתו עד כמה המדינה הזאת הזויה שבא לי לבכות. ולמה לדעתי הרוצחים, האנסים, עורפי הראשים, השוחטים, ימשיכו לחיות…

בית משפט צבאי יהיה רשאי להורות על גזר דין מוות, והעונש חייב להיות מוסכם על ידי על השופטים, כולם. באופן עקבי התביעה הצבאית לא ביקשה עונש מוות מעולם. בפעם היחידה שהוגשה בקשה כזאת, הייתה במשפט מבצעי הלינצ' האכזרי ברמאללה, מחבלים ששחטו יהודים… ותתפלאו, לא הגיעו להסכמה בגלל כמה שופטים "נחמדים".

אני חושבת שצריך לתת להם עונש מוות בייסורים ועינויים, אני חושבת שצריך לעשות להם בדיוק מה שעשו לנשים, לגברים ולילדים, אבל זה לא יקרה, כי אנחנו "נאורים".

בתורה כתוב "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב". משפט יפה לכשעצמו, אך זה ממש לא המצב. אפילו בן גוריון אמר: "עתידנו אינו תלוי במה יאמרו הגויים, אלא במה יעשו היהודים". אבל המציאות כל כך שונה…אנחנו מתנהלים על פי מה יגידו בעולם על ישראל הקטנה. זה לא רק העולם, זה גם אנשים מתוכנו, יהודים, ישראלים לכל דבר, כאלה שלא מבינים שילדים עזתים יגדלו להיות שוחטי יהודים בעיקר.

לכן, צר לי לבשר לעצמי ולכם, שהשוחטים מהשבת השחורה, ימשיכו לחיות כמוני וכמותכם. כרגע הם נמצאים כנראה באגף תת קרקעי התנאים מינימליים לבקשת בן גביר… אבל לא ירחק היום והם יתחילו ללמוד, ולהכין לאפות למכביר.

לא ירחק היום והם ישוחררו בעזקה כזו או אחרת, ואנחנו נישאר עם תמונות של ראשי ילדים ערופים, למזכרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך