המלכה טוראית יופדוב

מיכל יופדוב מאשדוד, מי שהייתה מיס יוניברס לנערות, התגייסה בסוף החודש שעבר לצה"ל, ותשרת ככל הנראה בדובר צה"ל * מיכל נמצאת בטירונות וכבר הספיקה להתייבש ולהגיע למיון, אבל גם לחזור בכל הכח לטירונות בכדי להגיע אל עוד יעד * מיכל יופדוב: "אני לא מבקשת שיתנו לי יחס של ״מלכה״. חשוב לי להפריד בין אשת העסקים-מלכת היופי, זו שמנהלת חברות מסחריות ועסקים משלה, לבין חיילת כמו כולם"

לא יודע אם דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, שעסוק מהבוקר עד הלילה וגם אח"כ, יודע, אבל כמו שזה נראה בקרוב תצטרף למחלקה שלו מלכה. אומנם לשעבר, אבל עדיין מלכה. אז תעצרו הכל ותצדיעו, מיכאל יופדוב מאשדוד, 18, מי שהייתה מלכת העולם לנערות עד גיל 18, התגייסה בסוף חודש נובמבר לצה"ל והיא אמורה בתום הטירונות להצטרף למערך הדוברות של דובר צה"ל. מבחינתה, מדבור הגשמת חלום.

למרות גילה הצעיר עברה מיכל לא מעט, לאחר התחרות השתתפה בעוד מספר הפקות ביניהן תחרות יופי שהיא ערכה ועוד פרויקטים נוספים רובם בתחום היופי, אבל לא רק. מיכל כאמור השתתפה בתחרות מיס יוניברס לנערות עד גיל 18 בטורקיה. היא נחשבה לאחת המעומדות המרכזיות לתואר ואף זכתה בו. היא גם לא נתנה אח"כ לתחקיר שניסה להראות כאילו התואר הזה אינו רשמי, לפגוע בתכניות שלה. העובדה היא שהיא נשארה לא רק בתודעה, אלא בעיניי רבים, כזוכה בתואר הנכסף.

מיכל מזל טוב מתי התגייסת?

"התגייסתי  ב-30 לנובמבר לתפקיד בדובר צה"ל. אני אמורה לעבור לשם לאחר הטירונות שאני עושה כעת. אני .מבינה שמוטלת עלי אחריות גדולה. האחריות אינה גורמת לי לסגת מהמטרות הרבות שהצבתי לעצמי עוד לפני מספר שנים. המטרה הגדולה שלי היא להשפיע כמו  בכל תחום שאני עוסקת בו, להקנות תמיכה ועזרה.. חשוב לי להשפיע על דעת הציבור".

מיכל יופדוב, למעט הזכייה בתואר גם פעילה ברשתות החברתיות במספר עניינים, לדוגמא המלצות על מקומות בילוי. רבים עוקבים אחריה, וברור היה שכשתגיע לצה"ל יהיו לא מעט שיכירו אותה

מיכל: "כשהגעתי לשרת בצבא, לא מעט חיילים זיהו אותי מהרשתות החברתיות ומהפעילות שלי בתקשורת. אני לא מבקשת שיתנו לי יחס של ״מלכה״. כרגע מה חשוב לי זה להפריד בין הכובעים: בין אשת העסקים-מלכת היופי, זו שמנהלת חברות מסחריות ועסקים משלה, לבין חיילת כמו כולם".

 

האופטימיות והביטחון העצמי הגבוהים של מיכל יופדוב הובילו אותה בדרכה. גם לאחר הניצחון בתחרות מלכת היופי לפני כשנה היא אמרה בראיון ל"אשדוד אונליין": "אני יכולה רק לנחש למה בחרו בי כשונה מכולן. הייתי בול מי שאני ולא ניסיתי להתחבב על אף אחד. למרות שאמרו בתחרות בלי אג’נדות פוליטיות, נאמתי פוליטית. הסברתי היטב לכולם שאני יודעת שכנראה אקבל אזהרה אך לשחק את מי שאני לא אעשה לעולם. הייתי נאמנה לעצמי ולמדינה שלי. ידעתי את הגבולות שלי. גם כשהבנות נסעו להתפלל בכנסייה ואף ניסו ללחוץ עלי כדי שאצטרף אליהן, הסברתי בנועם שאני מרגישה שאלוהים איתי בכל צעד. אני נאמנה לעצמי. מוכנה לכבד אותן מהצד".

אז מה זה עבורה עכשיו לשרת בתקופה של מלחמה ולחץ, ועוד אצל דובר צה"ל. מבחינתה זה עוד ניסיון בדרך אל עוד מטרה. למי ששכח היא עוד רק בת 18.

התגייסת בתקופה לא קלה

"התגייסתי בתקופה לא פשוטה. תקופה של מלחמה. זו אחריות רבה ולחץ לא קטן שרוי עלי. אני מנסה כמה שפחות להתעסק בתפל ולהתמקד רק בעיקר. באתי להגשים לעצמי חלום ילדות, ששנים עבדתי בשבילו, באתי להיות דוברת, ואילו הפעם לא רק דוברת שמייצגת את עצמה, אלא אחת שמייצגת את המדינה כולה".

הבית חסר לך?

"בנוגע לבית, הזמן יגיד את שלו. אני מאמינה שככל שהזמן יחלוף אתגעגע יותר" מיכל נמצאת בזוגיות וגם אליה היא מתייחסת: "אני רגילה למצוא את הטוב בכל דבר, לכן גם כאן אני בטוחה שהריחוק הזה יעשה לנו רק טוב ונדע יותר להעריך אחד את השנייה, כמובן עד הפגישה הבאה".

בשבוע הראשון לגיוסה היא אושפזה. מיכל הגיעה למיון לבדיקות, אבל כבר חושבת להמשיך הלאה. הסתבר שהיא סבלה מהתייבשות ופונתה להמשך טיפול. אבל גם כאן כאמור היא נשארת אופטימית, ומהר מאוד חזרה לבסיסה.

מיכל: "לצערי התגייסתי עם מספר בעיות רפואיות, אבל אני אף פעם לא נותנת לזה לעצור אותי או לגרום לי לרדת מהמטרות שלי והחלומות שלי. באתי להיות הכי טובה שיש כמו בכל תחום שאליו אני פונה ובו אני נוגעת"

אז הנה הברכה הראשונה מאתנו. מה לאחל לך להמשך השירות שלך בצה"ל?

"שהשירות יבוא עלי לטובה, שיפתחו לי שערי הצלחה והגשמה. אני בטוחה שאשרת על הצד הטוב ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך