בנימין נתניהו חזק ואמץ

בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל, בפעם השישית… עובדה שמצערת רבים שלא בחרו בו, ורובם משנאה תהומית.

לא אחת חשבתי שהאנשים האלה לא ראויים למנהיג כמותו… אנשים שכל חפצם מהשלטון להוריד אותו. בדיוק לפני שנה, הוקמה ממשלת ימין בקול תרועת ניצחון, או אז, קמו להם השונאים, שלא יכלו לסבול, כל כך הרבה חובשי כיפות בשלטון.

שנאתם לביבי ולפלג הדתי, לא נתנה להם מנוח… אם הפסידו בבחירות, ינסו לשנות את התוצאות בכוח. אז ממש מתחת לראדר, ובעזרת תקשורת מגמתית ועוינת… יצאה לדרך מחאה הזויה, שהובילה אותנו לתהום מסוכנת. אז, כעסתי על הממשלה, שלא השכילה להבין את הסכנה הגדולה… כשטייסים, מוציאים דיבת הארץ רעה בעולם, ומדברים נגד הממשלה. לא הבנתי כבר אז, איך הם לא נחשבים בוגדים…איך הם לא מובלים אלי בור, כמו אחרוני השודדים.

ואז הגיעה השבת השחורה… שואה 2023, הוכחה לעם הנבחר, כמה רע יכול להיות רע. ושוב אני רואה אותם, אותם פנים שהיו במחאות קפלן הארורות… עכשיו חלקם בצד השכול, משפחות חטופים, וטפילים שמצאו שעת כושר לדברי בלע ושנאות. לא צריך להיות חכם גדול כדי לקרוא את התמונה הכול כך ברורה, הדרג הצבאי, המודיעין, וכל מה שקשור, כשלו בצורה מחפירה.

תצפיתניות מספרות על דברים שראו, על דיווחים שמסרו לממונים על הביטחון..  וחאליווה, ראש אמ"ן, שבלילה שלפני, כשחגג באילת, קיבל דיווחים ופשוט הלך לישון. על פי תחקיר של הניו יורק טיימס, בתקופת כהונתם של הצמד בנט לפיד.  ניתנה הוראה למודיעין להפסיק להאזין לחמאס, הוראה ששינתה לעם הזה את העתיד.

 

בישיבת הקבינט, בערך שבוע לפני השבת הנוראית… הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, ראש השב"כ, אומרים לנתניהו שהחמאס מורתע מתמיד. אבל זה לא מפריע לכל שונאיו ודורשי רעתו לשלוח אצבע מאשימה לעבר ביבי, ולהאשים אותו. הוא אכן היה ראש הממשלה בשבת השחורה… אבל החתירה תחתיו, המחאות, המחדל, ואולי אף בגידה, הם שהביאו אותנו למצב הנורא.

 

והם עומדים שם שורות שורות של משפחות, אנשים ונשים, זקנות וזקנים, בני קיבוצי העוטף רובם ככולם… ומאשימים אך ורק את נתניהו, בהרס עולמם. אוי השנאה, השנאה, מעוורת את עיניהם…זה לא השכול והכאב שמוציא את כל הרוע הזה מהם.

הם שונאים את האיש יותר מאשר את החמאס שערף את ראשי התינוקות שלהם… הם שונאים את האיש יותר מאשר את המרצחים שאנסו את בנותיהם.

 

ואני לא צדיקה גדולה, אך מאמינה בבורא עולם… האחד שבסופו של דבר בא חשבון עם כולם. הוא שנותן כוח לנתניהו מול כיתת יורים ששולחת לעברו אש ימים ועוד ימים… הוא היושב במרומים, מחזק את האיש מול כל השונאים.

 

ואני שולחת תפילה לחיילים המגנים עלינו מפני האויב הצורר, ומייחלת לכך שהאויב מבית אולי סוף סוף יתעורר. כי "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו", הרי נאמר… והאויב מבית הוא מסוכן פי כמה מכל צורר אכזר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך