יריד האוכל של לארה

תמונות אוכל: אנטולי מיכאלו

אוכל. מי לא אוהב אוכל? אוכל ממלא אותנו באנרגיה ובמצב רוח. אוכל יכול להחזיר אותנו למצב שגרתי עד כמה שניתן בתקופת המלחמה הנוראית המתחוללת במדינה. אבל לא כולם מסוגלים עדיין לאגור את כוחות הנפש בשביל לעמוד במטבח ולבשל. או שאולי היית צריכה לטפל בילדים בזמן שהבעל במילואים ולא היה מי שיעזור בבישולים במטבח? בדיוק בשביל מצבים כאלה, וגם סתם לימי שישי עמוסים במיוחד, נפתח יריד אוכל מטורף בכל שבוע מחדש, במתחם האירועים לארה בצומת כנות. מגיעים, בוחרים ממגוון המנות המגוון שיש למקום להציע וחוזרים הביתה עם אוכל ביתי מוכן לארוחת שישי בערב.


ביריד אפשר למצוא אינספור סירים עם תבשילים של בית, מאפים של שבת, סלטים, דליקטסים, פרחים, יינות מעולים, כריכים ונשנושים ״על הדרך״ כי אחרי הצצה בסירים בטוח שתהיו רעבים.
כל המנות שיש ביריד האוכל מתבשל ומוכן במקום, הכל בעבודת יד ועם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק. החל מחיתוך של עשרות הסלטים השונים שמתבצע במקום, בישול סירי האוכל ועד להכנת ממרח החומוס שמוכן במקום באופן עצמאי. ניתן גם למצוא ביריד האוכל חלות טריות שמגיעות במיוחד ממאפיית "חלות הצבי" בבני ברק בכל יום שישי בבוקר היישר מהתנורים של המאפייה. חלות טעימות וטריות במיוחד לשבת בסגנון ויזניץ'.


במטבח של אולם האירועים לארה אפשר למצוא הכל מהכל ובין מגוון המנות העצום הנמכר ביריד ניתן למצוא גם מנות מהמטבח הבוכרי והמטבח העירקי. מנות אותנטיות הנעשות על ידי מאמות שבילו עשרות שנים מחייהן בבישול המנות הללו. בין המנות אפשר למצוא בשרים משובחים היישר ממעשנה שעומדת ממש מול הלקוחות שמגיעים מאחורי פסי האוכל, במחיר של בין 13-19 שקלים ל-100 גר', קציצות דגים ב-9 שקלים ל-100 גר', מאפים שונים מהמטבח הבוכרי, מבחר ענק של מטוגנים, לחם בוכרי אותנטי, עוף שלם במעשנה עם 2 תוספות במחיר של 99 שקלים, סלטים, תוספות ועוד. המבחר העצום הזה לא נגמר וכל שנותר לעשות הוא להגיע, לבחור, ולקנות. אפשר גם לעשות הזמנה מראש בימים א' עד ד' דרך הוואטסאפ ולהגיע ביום שישי ולקחת.
בחודש הראשון למלחמת "חרבות ברזל" כשהעולם העסקי כמעט ועמד מלכת ביריד האוכל של אולם האירועים לארה החליטו שזה הזמן לתרום למדינה. מתנדבים רבים הגיעו למטבחים בצומת כנות ועמלו ימים שלמים על מנת לבשל מאות מנות טעימות וחמות שיצאו היישר מהסירים אל שטחי הכינוס של צה"ל בתקופה הקשה הזאת. כעת, הגיע הזמן שלכם לטעום בעצמכם.

יריד האוכל המתחם האירועים לארה – צומת כנות.
כל יום שישי מהשעה 8:00 ועד 14:30
להזמנות מראש בוואטסאפ – 053-3331012

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך