הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל? הנה הוראות לביצוע ההסרה

שלום רב חברים יקרים היום אני ברשותכם לדבר איתכם על משהו שאני מאחל לכם שלעולם לא תהיו צריכים לדעת מזה. העניין שאני רוצה לדבר עליו הוא הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל. מדובר בענף קטן יחסית בעולם האינטרנט, אבל חשוב מאוד לכל אחד היום

בואו נתחיל אולי מהתחלה, יצא לכם פעם לחפש את שמכם בגוגל? האם ניסיתם את זה? אם לא, תעצרו שנייה אחת ותעשו את זה, סתם מתוך סקרנות

מה יצא לכם? האם יש דברים בכלל? חיובי? שלילי? משהו

אני מקווה שיצאו לכם דברים טובים או לפחות לא יצא שום דבר בכלל. אם יצא לכם משהו שלילי, כאן זה כבר בעיה גדולה מאוד.

אז מה עושים כאשר יש על שמכם כתבות שליליות

הדבר הראשון שניתן לעשות הוא תכנון, כלומר להבין בדיוק את האתרים שבהם יש לכם אזכורים שליליים. האם זה אתר חדשות? האם זה אתר פסקי דין? האם זה בלוג אישי של מישהו?

בהנחה שמצאתם את הבעיה ואת המקור שלה, אנחנו עוברים לשלב השני של הפעולות שזה להתחיל לפנות לאתרים שבהם יש לכם אזכורים שליליים. מה זה אומר בפועל? לשלוח אימייל לאותו אתר או להתקשר לאותו אתר כדי לבקש ממנו להוריד את האזכורים השליליים, בדרך כלל זה לא יביא תוצאות בכלל. אבל במעט מקרים זה כן יעזור וזה יעזור לתמיד. זה הפיתרון הכי טוב. אני ממש לא ממליץ לבנות על זה, אבל זה בהחלט משהו שניתן לעשות וצריך לעשות.

השלב הבא הוא להתחיל להתמודד עם הבעיה. בהנחה שלא הורידו לכם את הכתבות שהיו על השם שלכם, אנחנו צריכים להתחיל לפעול ואני חייב להדגיש שאני ממש לא ממליץ לעשות את הדברים האלו לבד, בדרך כלל זה לא יעבוד, אבל רק שתדעו שזה הקו שצריך לעשות ואלו השלבים.

מהו השלב? להתחיל לבנות לעצמכם פרופיל חדש באינטרנט וליצור בעזרתו תוצאות חיפוש חיוביות. כלומר אנחנו מוצאים באינטרנט מקומות שבהם ניתן לפתוח בלוגים בחינם ומתחילים למלא אותם בתכנים אודות כל נושא בעולם ובכלל לא משנה מה אתם כותבים, העיקר שהבלוג ישא את השם שלכם. אמנם קשה להסביר את זה אבל ככה הדברים עובדים וככל שתכתבו יותר באינטרנט בבלוגים שנושאים את השם שלכם, כך אתם תראו שהתדמית האינטרנטית שלכם תשתפר פלאים.

מה עוד?

לצערי הרב זה לא באמת מספיק לעשות את הדברים האלו, צריך לעשות עוד פעולות נוספות והנה מה שאני ממליץ לעשות:

פתיחת ערוץ יוטיוב: גם אתם לא עצמאיים ולא בעולם העסקים, עדיין ניתן לצלם כל מיני דברים שמעניינים אתכם עם הטלפון הסלולרי, כדי למלא ערוץ אינטרנט ביוטיוב שנושא את שמכם. זה אולי נשמע לכם מיותר, אבל הדברים האלו בהחלט עובדים.

פייסבוק?

גם אם כבר יש לכם פייסבוק, עדיין ניתן לפתוח פייסבוק עיסקי ולא משנה בכלל אם יש לכם עסק או לא, המטרה היא כאמור ליצור הרבה מאוד תוצאות חדשות שנושאות את השם שלכם וכאמור עוד פייסבוק אחד יכול להיות בדיוק הדבר שיעזור לכך.

מצליחים לחשוב על עוד מקומות ברשת שבהם אתם יכולים ליצור תכנים על שמכם? תמיד מעולה, תעשו את זה, במלחמה על התכנים השליליים, כל דבר חיובי יכול מאוד לעזור.

ואם אתם רוצים לשלם למישהו מומחה שיעשה את הדברים בשבילכם, אשמח אם תפנו אלי,

מרטין בוקסדורף

0508-116397

http://www.removeit.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך