מדהים: האיש שעושה פוליטיקה בזמן מלחמה – מטיף לאחרים

בעקבות הפוסט המתלהם של אלי לחמני כלפי ראש העיר בימי הלחימה הקשים והמורכבים, החלטנו להביא לכם טור דעה חשוב, על מנת שננסה להבין מי באמת עושה פוליטיקה בזמן מלחמה, ובזמן שהעם דורש אחדות, תקראו ותשפטו בעצמכם
ממשיך להסית: אלי לחמני על רובע ז' "שם זה המערב הפרוע"

בתאריך ה- 14 באוקטובר בזמן שהמשפחות הרבות מקבלות את ההודעות מצה"ל על מות יקיריהן, ובזמן שמספרי ההרוגים המשיכו לעלות בקצב הזוי, ורבים עדיין חיפשו את קרוביהם שטרם זוהו, בחר האופוזיציונר אלי לחמני לקדם ולממן פוסטים פוליטים.

היו אלה הימים הראשונים למלחמה, הציבור בישראל החל לעכל את גודל האסון, הדמעות וקולות הבכי נשמעו בכל בית בישראל, אבל בזמן הזה בחר לחמני באיצטלה של "עזרה לחיילים" לעשות פוליטיקה זולה, לממן ולקדם פוסטים בהם נראים שקיות ארוזות עם מדבקה גדולה עליה כתוב "רק לחמני יכול לשחרר את אשדוד".

כמו אלפי האשדודים שנחשפו לקמפיין הזה בעיצומם של ימים קשים ונגעלו מהפוליטיקה הזולה בשעת מלחמה, גם אנחנו במערכת נחשפנו בזמן אמת למעלליו של לחמני, אך בחרנו להדחיק ולהתעלם כי זוהי שעת מלחמה, וכפי שבחרנו להתעלם ממועמד אחר לראשות העיר שאינו רלוונטי, שגם כן עשה פוליטיקה זולה בימי הלחימה, בחרנו לדחות את הכתבה הזו לימים שלאחר המלחמה.

אך למרבה הצער האירוניה אותה מייצר ד"ר לחמני בעצמו, הזויה לחלוטין. הבוקר, אחרי שככל הנראה סיים לעשות את הפוליטיקה הקטנה שלו במרשתת ובמימון רב, החליט לחמני לתקוף את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כאילו הוא זה שעושה פוליטיקה, בזמן שלסרי עזב הכל והקדיש את כל שעות היממה שלו לטובת שמירה על העיר אשדוד ותפעול החמ"ל העירוני בהגנה על העורף.

לחמני האשים את לסרי בכך שהוא בחר לפגוש לבד את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולא קרא לכל חברי המועצה לישיבת ההערכות היומית בחמ"ל העירוני, ובכך האשים אותו בפוליטיקה בזמן מלחמה, תוך כדי איומים הזויים שיבואו לידי ביטוי לאחר המלחמה. אממה – לחמני אינו יודע שהשמירה בסוד של הגעת ראש הממשלה לעיר, הגיעה מהיחידה לאבטחת אישים בשב"כ בכבודה ובעצמה, שהחליטה זאת על מנת למנוע ירי טלים כבד לעבר אשדוד, בזמן ביקורו של ראש הממשלה. אבל את לחמני העובדות לא מעניינות כי גם תגובתו המתלהמת היא חלק מהפוליטיקה שלו שנמשכת כל העת, גם בשעת מלחמה כשעם ישראל מבקש אחדות וסולד ממחלוקות.

כולנו תקווה שתושבי אשדוד יודעים לזהות מי באמת עובד למען הציבור, ומי מנסה לקושש קולות בזמן מלחמה כשחיילי צה"ל יושבים בעזה ומגנים על עם ישראל מהאויב האמיתי – החמאס, ולא מתעסקים באויב הפוליטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך