בחירת נכונה של מזרנים

Happy woman waking up and turning off the alarm clock having a good day

מזרן יד שנייה או רק חדש מאריזה?

בימים אלו, שוק היד השנייה בארץ חזק מאוד. בכל מודעת פרסום באינטרנט, בפייסבוק, בוואטסאפ ובמגוון מקומות שונים מפרסמים עשרות אלפי פריטים למכירה וביניהם מגוון מזרונים שונים. רעיון יד 2 הוא מאוד מועיל, לציבור ולסביבה, אך כשמדובר במזרונים הסיפור כבר שונה לגמרי. רכישת מזרונים שהיו אצל זרים, מזרונים שלא מתאימים אל בעליהם ולצרכיהם במידה המרבית, עלולה לפגוע וליצור בעיות אורטופדיות חמורות. על כן, כאשר ברצונכם לרכוש כלי מיטה חדשים כגון מזרונים, יש צורך לערוך תכנון מקדים, תכנון זה יוכל להבטיח שבחרת בחנות מזרונים המספקת מזרונים איכותיים אשר יתאימו במיוחד לכם. אז איזה שאלות צריך לשאול? איך בוחרים חנות מתאימה מבין מגוון חנויות הריהוט הקיימות כיום? והאם רכישת מזרון נוח ואיכותי מוכרחה להיות כרוכה בהוצאת כספית גדולה? כל זאת ועוד, במאמר הבא. 

איך מארגנים תכנית לרכישת מזרונים מחברת מקצועית ומשתלמת?

אז כמו שבטח הבנתם, לרכישת מזרונים מחברה מקצועית ומנוסה יש השפעה אדירה על איכות חייך, במידה ויירכש מזרון שמתאים לך בצורה המרבית מחנות מזרונים ש"יודעת את העבודה", ניתן יהיה ליהנות ממזרון זה שנים רבות ולחסוך כאבים רבים ומצד שני, במידה ויירכש מזרון לא מתאים, באיכות ירודה, מחברה לא איכותית או באמצעות רכישת יד 2 באינטרנט, עלולות להיגרם צרות ובעיות אורטופדיות רציניות. לכן כאשר ברצונכם לרכוש מזרון איכותי ישנם מספר דברים שחשוב לבדוק מול חנות המזרונים, בדיקת דברים אלו יוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות. 

מה חשוב לבדוק קודם רכישת מזרון/מזרונים?

במידה וברצונכם להיות בראש שקט שבחרתם בחברה מקצועית ומנוסה שתדע לספק לכם את המזרון המתאים ביותר, צריך לשים לב למספר דברים:

  • ראשית, חשוב לבדוק שחנות המזרנים מספקת מגוון רחב של מזרנים מתוכם ניתן יהיה לבחון איזה מזרון מתאים ביותר עבורך. לעיתים רבות לחנויות אין מגוון רחב של מזרונים מה שגורם להתפשר על מזרון בינוני שלא בהכרח מתאים לכם מה שעלול להוביל לבעיות אורטופדיות. 
  • שנית, מומלץ לשים לב שחנות המזרונים מספקת שירותי משלוחים והובלה של המזרנים לאחר רכישתם, שירות הובלה מסוג זה יכול לחסוך לך כאב ראש. יש כאלה שאומרים לך, בוא תיקח מזרן על גג הרכב שלך, למזרן כזה אין אחריות!!
  • דבר אחרון אך חשוב לא פחות, הוא לבדוק אם החברה מספקת שירות הזמנה אינטרנטי, לפעמים לאחר שבדקתם את המזרונים, תרצו להתייעץ ולברר בבית ולחזור שוב לחנות עלול להיות לא נעים, לכן כדאי לבדוק אם החברה מספקת שירות מסוג זה, חברת מזרונים מומלצת המספקת שירות הזמנה מסוג זה היא רק מזרנים. 

אז למה דווקא רק מזרנים?

רק מזרנים עוסקים בתחום השינה בכלל ובעולם המזרנים בפרט עם ניסיון של מעל 30 שנה. רק מזרנים מספקת מגוון רחב של רהיטים מעולם השינה ובכלל זה: מזרונים, מיטות בסיס, מיטות וחצי, מיטות מתכווננות, ספות נוער וכן פתרונות אירוח לפרטיים ולמוסדיים. ב-רק מזרנים ניתן להזמין את כל המזרנים לפי מידה ולפי צרכי הלקוח כמו כן, ניתן להזמין את כל המזרונים באמצעות אתר האינטרנט שלנו. באתר תוכלו לראות את מגוון הדגמים,  לקרוא את כל המפרטים של המוצרים השונים, למיין את המזרנים לפי גודל, סוג, שכבה עליונה, דרגת קושי ועוד, להוסיף לסל את הפריטים הרצויים ולבצע הזמנה עם ממשק נוח ומאובטח, לאחר ביצוע ההזמנה, המוצרים יישלחו אליכם עד הבית באמצעות שירות ההובלה שלנו. בנוסף, ניתן לרכוש מזרנים בביקור במתחם התצוגה שלנו שנמצא בחנות "טופ רהיט" ברחוב אוהל יעקב 7 בטבריה, שם תוכלו לראות ולחוש את המזרנים השונים בעצמכם, לשכב עליהם ורק לאחר מכן לבצע את הזמנה. ולגבי המחיר? הכי טוב זה לגור במרכז ולקנות במחירים של טבריה…. 

מגוון רחב של מזרונים מחכה לך ב – רק מזרנים

כשמדובר בבריאות הגב שלך, אין פשרות! אנו ב – רק מזרנים נוכל להתאים עבורכם את מזרון איכותי שיתאים עבורכם, באפשרותכם להזמין אונליין כבר כעת או אם אתם זקוקים לעזרה, נשמח לייעץ ולעזור בטלפון 1800-467-454

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך