סוויס סיסטם חוות דעת על הקשר בין מזרן לבריאות

סוויס סיסטם חוות דעת על הקשר החזק בין מזרן לבריאות גוף האדם, האדם מזרן שינה יכול להשפיע על בריאות הגוף?
תמונה: מזרן סוויס סיסטם / יחצ

השפעת מזרן שינה על הבריאות שלכם

 
חוות דעת נציגי סוויס סיסטם היא ששינה אינה משפיעה רק על התפקוד היומי שלכם והרגשת תחושת העייפות או הערנות, שינת לילה היא מרכיב מרכזי בחיים בריאים, השינה אחראית לבריאות הפיזית והנפשית של כל אחד ואחת מאיתנו, משפיעה על חיי היום יום, ההצלחה הזוגית, הקשר הבין-אישי, ההצלחה המקצועית והכלכלית כן שינה טובה משפרת את איכות החיים.
כדי שתוכלו לישון טוב תצטרכו מזרן טוב, מזרן איכותי מאפשר לתמוך באזורים שונים בגוף האדם ולהפחית את הלחץ באזורים שונים בגוף, יישור עמוד השדרה – מזרן טוב יספק לכם שינה טובה ומנגד מזרן לא מספיק איכותי עלול לפגוע לכם באיכות השינה ולגרור בעיות בריאותיות מצטברות שונות ובעיקרם כאבים אורתופדיים באזורים רבים בגוף וכן שינה לא טובה תשפיע לכם על התפקוד היומי, החדות ומצב הרוח.

מומחי שינה רבים חקרו את הקשר בין איכות מזרן לבריאות הגוף, חלק מהמחקרים מצביעים על קשר חזק בין מזרן חדש ואיכותי לבין שיפור באיכות השינה ובריאות הגוף, מנגד שינה על מזרן ישן ולא איכותי השפיעה לרעה על איכות השינה, כאבים ודלקות שונות בגוף.
אם בריאותכם תקינה לפי בדיקות רפואיות ואתם מרגישים עייפים, סובלים מנדודי שינה, סובלים מכאבים אורתופדיים חוזרים, שינויים במצבי רוח ומרגישים שהשינה שלכם לא מספיק איכותית, ייתכן שזה הזמן לחפש מזרן חדש ומתקדם.

 

מזרן איכותי מתאים לבעלי אלרגיות

נציגי סוויס סיסטם מסבירים כי מזרנים זוגיים איכותיים כוללים חומרים איכותיים וידידים לאנשים עם אלרגיות, חלק מהאנשים עלולים לסבול מבעיות אלרגיה בזמן השינה דבר שישפיע על איכות השינה, הבריאות ואיכות החיים.
חומרים שונים במזרנים לא איכותיים עלולים לאגור יותר אבק, עובש ואלרגניים שונים שיפריעו לשינה שלכם וכן למהלך התקין של היום, הדבר עלול להוביל לבעיות נשימה, שיעולים, עיניים מגורות, התעטשויות ותגובות אלרגיות שונות נוספות.

 

איך לבחור מזרן? סוויס סיסטם מסבירים


בחירת מזרן טוב ואיכותי היא בחירה בבריאות טובה, בין היתר תצטרכו לבדוק את כל הפרמטרים של המזרן, מה רמת היציבות שלו, האם הוא מתאים למבנה הגוף שלכם ולחדר השינה מבחינת הגודל שלו והאם המזרן עומד במסגרת התקציב שלכם.
בעת בחירת מזרן של סוויס סיסטם, מלבד הגעה לאחד הסניפים, תוכלו לרכוש מזרן בקלות באמצעות האתר ובחירת מזרן ממגוון רב של מזרנים, כל מזרן מכיל את כל המידע הנדרש: מאפייני מזרן, פירוט על כל שכבות המזרן, מידות, תמונה, האם יש תוספות נוספות במזרן, כמה זמן אחראיות, עמידה בתקנים ותקופת ניסיון.

כדי לשמור על המזרן, מומלץ להקפיד לשאוב את המזרן ולנקות אותו באופן קבוע, על אף ההמלצה היא להפוך את המזרן כל חצי שנה, בדקו את מאפייני המזרן וראו אם רשום "אין צורך להפוך", כל אלו ועוד ישמרו על המזרן שלכם לטווח הארוך.

אנו ממליצים לכם להגיע לאחד מהסניפים של סוויס סיסטם ולבדוק את המזרנים ואת המיטות החכמות שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך