ביום שאחרי כיפור \ אורלי עצבנית

כבר כתבתי עליהם שהם לא אחים שלי… כבר כתבתי שהמוחים נמנים על השנואים עליי… גם ייחלתי גמר חתימה טובה לחלק מהעם, ולחלק הזה הרבה פחות… קראתי להם בזויים, עלובים וחסרי כבוד…

הם, כוונתי לאותו חלק שמבזה כל ערך דמוקרטי אך מדבר בשמה… הם, זה אלה שיגרמו לאבדון העם היהודי, שזכה לתקומה.

הם, זה אלה שמסתובבים ברחובות הארץ, ותל אביב בעיקר, עם דגלי אש"ף מונפים בכל כיכר… הם, זה אלה שהוטסו לארצות הברית, כדי להפריע לראש הממשלה במסע כה חשוב… הם זה החלק של העם, שבעיני הוא נבזה ורקוב.

אבל מישהו פה שותק… הקול שצריך להישמע, משום מה אינו זועק… מישהו פה, ודווקא בממשלת ימין על מלא… מישהו פה, את פיו במים ממלא.

שלושה עלובים, יהודים ישראלים, בתוכנית טלוויזיה אמריקנית, מתראיינים. אחים לנשק, קוראים לעצמם… השלושה מדברים סרה, בממשלה שלהם, וזורקים רפש על צבאם. בגידה, זה לעזור לאויב, לסייע לו בעזרת תעמולה … וזה בדיוק מה שקורה פה, אבל מישהו פה שותק ולא אומר מילה…

והם, הקבוצה הזאת שמשבשת את חיינו כבר כמה חודשים ביום כיפור, הוכיחה לנו שוב כמה היא מורכבת מפירות באושים… ביום כיפור, ביום בו חלק מהעם מתייחד עם אלוהיו בתפילה, הגיעו המוחים העלובים והחליטו להפריע בהתנהגות מבחילה… צעקות על תמיכה בערבים, ביזיון, התנהגות שלא ראויה למחילה.

לא מתאים להם, העאלק עם חופשי, שתהיה הפרדה בתפילות… הם רוצים שבין יראי שמיים, תסתובבנה בחורות חצי ערומות…

וראש העיר, ההוא אוכל הכלבים, שמאלן מזדקן… וההוא, לפיד, נטול תעודת הבגרות, שהצליח להיות ראש ממשלה גם כן… שני אלה במקום לגנות את ההתנהגות הבזויה של המפריעים לתפילה … קוראים לדתיים, משיחיים וגזענים. ואני אומרת, גם לכם אין מחילה.

 

וכל פעם הביזיון עולה מדרגה ומטפס לגבהים… מישהו נתן פה חופש לעשות דברים בזויים. בתקופה הזאת, עולה לנגד עיני המושג אהבת חינם, לנסות ולמצוא את הטוב בכל אדם.

אז אני מודה שזה קשה עד בלתי אפשרי, לאהוב כל אדם … ואני מכריזה בזאת על סלידתי, מהחלק הזה של העם … לא יודעת אם שנאה , זו המילה… אבל אני בפירוש מקווה שלא תהיה להם מחילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך