מה לעשות – שנה שכזאת \ אורלי עצבנית

הנה חלפה לה עוד שנה במהירות האור… שנה בה נבחרה ממשלה חדשה, ויש כאלה שמסרבים לזכור. ישנם כאלה שבשנה הזאת החליטו ברוב עוז וחוצפה… להפוך את הארץ לאנרכיה שכמותה לא ידענו באף תקופה.

השנה הזאת תיזכר כשנה בה ניסו לעשות הפיכה שלטונית… להתכחש לתוצאות הבחירות ולהשתמש בכל מניפולציה זדונית.  בשנה הזאת הגיחה אל חיינו, וחבל שכך… אחת, שקמה ברסלר, שמאלנית מהסוג שהלוואי שלעד ישכח.

בשנה הזאת יצא מין המרצע, קולו האמיתי של ההמון האריתראי שאל מדינתנו הסתנן. המון אדם, שמבלי משים על הארץ השתלט, בשמו של הפליט המסכן.

הכתובת כתובה על הקיר כבר כמה שנים טובות… הדרום של תל אביב בוער, והצפון המתייפיף קורא להם קורבנות. אני מסתכלת אחורנית, על לפני שלוש שנים. תקופת הקורונה, זוכרים? תקופה בה היינו בביתנו צפונים. חשבנו שסוף העולם הגיע, ומאיים אותנו להכחיד… עשינו חיסונים, דאגנו, בכינו, ופחדנו מפני העתיד.

הקורונה בערך חלפה, והכל חזר לסורו, כאילו דבר לא קרה… רצח, גנבות, שחיתות, שינאה, קינאה, והמון רע.

אך השנה הזאת הביאה עימה גם דברים טובים למשפחתי הקטנה. בן זקוני, בן, נשא לאישה את בחירת ליבו, הדר, בזו השנה. בתחילת שנת הלימודים, עלתה לכיתה א', בל, נכדתי היפה. ואני מאחלת לה שכמו שחייכה ביום הראשון ללימודים, תחייך לאורך כל התקופה.

נכדי הבכור, הראל, עלם חמודות, עם חינוך טוב לעילא ולעילא החל את לימודיו בחטיבה, ואני מאחלת לו תקופת לימודים נעימה, כמו מסיבה אחת גדולה.

השנה הזאת, התווספה למשפחה נכדה חדשה, מתנה נהדרת לכולם… נליה, קראו לה הוריה, והיא יצירה מופלאה של בורא עולם.

אז הנה חלפה לה עוד שנה והצלחנו לשרוד… לא קלה היא הדרך, מלאת מכשולים, אם לא תזהר אתה עלול למעוד. אדם צריך לקום בבוקר ולומר תודה מעומק הלב… לבקש בריאות איתנה, לעצמו ולכל מי שהוא אוהב. שתהיה לנו שנה של דבש וסילאן ועוד מיני מתוקים. שנה של המון רגעי אהבה, של שמש טובה, גשם ברכה ושדות מוריקים.

שנה טובה לכל אהובי באשר הם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך