כתב אישום חמור כנגד רוצח שלומי ביטון ז"ל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יונתן בר בן מוחה (57) מאשקלון, לאחר שרצח באמצעות חרב אדם עמו היה מסוכסך.

מכתב האישום שהגיש עו"ד עמית גינת עולה כי לפי כחודש בסמוך לשעה 18:00, שהה בן מוחה בסמיכות לחנות שבבעלותו באשדוד, אז הבחין במנוח, עמו יש לו סכסוך מוקדם. לאור אמור, חזר במהרה לחנותו הצטייד בחרב שאורכה כ 70 ס"מ ונעמד בפתח החנות. עם הגעת המנוח לאזור סימן לו בן מוחה להמשיך ולהתקדם לכיוונו, אז הסתער על המנוח והכה בו באמצעות החרב, בפלג גופו העליון, בצווארו ובראשו. כל העת, עדי ראייה ששהו במקום ביקשו ממנו לחדול ממעשיו, תוך שהם מתרים בו שמעשיו עלולים להביא למותו.

בשלב מסוים, חדל בן מוחה ממעשיו, ובעוד המנוח מדמם נשאר בן מוחה באזור צפה בו ויישר את החרב שהתעקמה כתוצאה מהדקירה. אז פגש במכרה אשר הגיעה בינתיים למקום, מסר לידיה את החרב, תוך שהוא אומר לה: "תיקחי את הדבר הזה מפה ותעיפי אותו, תחביאי אותו" בהתאם לבקשתו נטלה המכרה את החרב ורצה בבהילות אל דירתה, הנמצאת בסמיכות למקום והחביאה את החרב מתחת למיטתה. כמו כן צלצל בן מוחה לבעליה הקודמים של החנות וביקש ממנו למחוק את המצלמות במקום.

כתוצאה מהאירוע פונה המנוח לבית החולים שם נקבע מותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד גינת כי: "… המשיב רצח אותו בדם קר באמצעות חרב, בטבורה של העיר אשדוד באור יום לעיניי העוברים והשבים. המשיב בחר לשתוק בחקירותיו ולא סיפק כל הסבר למעשיו…"

לבן מוחה יוחסו עבירות של רצח בכוונה ושיבוש מהלכי משפט.

בתמונה: הרוצח יונתן בר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך