2 צעירים היכו ילד בן -13 ושדדו את אופניו

שוטרי תחנת אשדוד לכדו צעיר ששדד אופניים מילד בן 13. היום בתום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום.
צילום: חטיבת דובר המשטרה.

בתאריך 14.09.2015 בשעות הלילה דווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על שוד אופניים שאירע ברחבת חוף הקשתות בעיר אשדוד. צעיר בן 13 סיפר למשטרה כי בעת שרכב על אופניו ושוחח עם חבריו, הגיעו לעברם 2 צעירים והחלו לשוחח עמם. בשלב מסוים הם ביקשו כסף בכדי לקנות סיגריות. משקיבלו את מבוקשם, אחד הצעירים ביקש לעשות סיבוב על האופניים, אולם הילד שדיווח על האירוע למשטרה סירב. אז אחד הצעירים ניצל היסח דעת של הילד, דחף אותו, הכה בו בפלג גופו העליון גנב ממנו את האופניים וברח מהמקום על גבי האופניים.

בעקבות הדיווח הגיעו למקום שוטרי סיור מתחנת המשטרה בעיר אשדוד והחלו בסריקות אחר החשוד. בסיוע והכוונה של רכז המודיעין של התחנה מצאו שוטרי הסיור את החשוד כשברשותו האופניים באזור רובע ג׳ בעיר אשדוד. החשוד שככל הנראה היה בגילופין, נעצר במקום ונלקח לתחנת משטרת אשדוד לחקירה ע״י צוות חוקרי התשאול. בחקירתו הודה שגנב את האופניים אך טען שלא זכורה לו התקיפה כיוון שהיה שיכור. מאוחר יותר אף הצטער על מעשיו.

במוצאי חג ראש השנה מעצרו של החשוד, בן 18.5 תושב העיר אשדוד, הוארך עד להיום. בשעות האחרונות חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון בגין הגניבה והתקיפה. מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל שיבח את השוטרים שעצרו וחקרו את החשוד ובעיקר את רכז המודיעין של התחנה על שסייע בלכידתו.
היום נמסרו האופניים ששווים מוערך בכאלפי שקלים בחזרה לבעליהן- ילד בן 13 בלבד.
הילד והוריו הודו לשוטרים על פעילותם הנחושה והתגובה המהירה בזכותה הוחזרו אליהם האופניים הגנובים.

מצ״ב תמונה שצולמה לפני מספר דקות: החוקר רס״מ מנחם שריקר מחזיר לילד את אופניו, היום בתחנת משטרת אשדוד.
קרדיט צילום: חטיבת דובר המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך