אולפן האימה \ אורלי עצבנית

אני מרשה לעצמי לקרוא להם ערוצי אלג'זירה… הערוצים בהם עובדים צמד הליצנים ברקו ואופירה. שני אנשים שהשתיקה די יפה בקשר לעברם… מגישים תכנית אירוח בה הם תוקפים באלימות מילולית כל איש ימין שיושב מולם.

לא ברור לי בכלל איך אדם עם ראש על הכתפיים… מגיע לתוכנית פח הזאת מרצון , ויושב מול השניים. האחד כדורגלן לשעבר, אדם שהתרבות ממנו והלאה, פה מלוכלך, אלים מילולית… מסלף את האמת ויורה רפש מפיו בכל תכנית. הליצן הזה ברוב חוצפתו, או סתם כי הוא לוקה בחוסר מודעות… רצה להיות מאמן נבחרת ישראל , אוי לבדיחה, אוי לשטות.

לצדו יושבת אחת שקוראים לה אופירה… אישה מתלהמת, יהירה, כל כך לא נשית, צעקנית, פשוט שלא נדע.

השבוע הגיע לאולפן עורך דין מכובד, דוד פורר, איש נעים הליכות. בהתחלה לא הבנתי איך מרצון הגיע לאולפן הבלהות. כשהוא קורא ליועמשית – פקידה… האופירה נתקפה בהתקפת אמוק לא ברורה, והפכה לשדה. צעקה עליו בקולי קולות והאשימה אותו שאינו מכבד נשים…

מישהו החליט לתת לך במה בה תוכלי לעשות כרצונך… כל כך ברור הניסיון שלך להיות אחת מהברנז'ה, כשבעצם דימונה היא כור מחצבתך.

את תוקפת את הימין בכל הזדמנות, משתמשת בשפה לא מכובדת, מסלפת עובדות… מסיתה, מזמינה לאולפן אנשים מסיתים, ויוצאת ללא לאות נגד ממשלה שנבחרה ברוב קולות.

אז נכון שעדיין יש כמה משועממים שצופים בכם… יש גם כאלה שאוהבים צעקות והתלהמות, אז הם מסתכלים על אולפן האימה שלכם … אבל נראה לי שבשורה התחתונה די צוחקים עליכם והבדיחה על חשבונכם.

אני חייבת לציין שהידע שלי על התוכנית הוא מתכנים שרצים ברשתות… את מה שהולך באולפן הזה אני לא מעזה לראות.

זו עליבות במלוא מובן המילה, זו תעודת עניות לטלוויזיה, פשוט תכנית אומללה. זו תכנית שמלמדת מהי אלימות מילולית, לכל דבר ועניין. מהו חוסר כבוד מינימלי לאדם, מה זה אומר להביט שעה וחצי במסך ופשוט לבזבז זמן. אז איך שלימדו אותנו המוחים, חסרי המודעות העצמית… בושה בושה בושה של תכנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך