"אני מציג את הטוב שיש בעם ישראל"

עם קרוב ל-100 אלף עוקבים בדף פייסבוק פופולארי, אלפי לייקים ושיתופים ביום ומספר מעשים טובים שלא נגמר, העיתונאי מאיר אוליאל, הפך למשפיען רשת חרדי שמכוון את הפעילות שלו אך ורק למעשים טובים

הכירו את מאיר אוליאל – עיתונאי חרדי, בן 23 נשוי ואב לילדה שעובד לפרנסתו בין השאר באתר 'המשקף' של רשות המיסים וככתב מוניציפלי של אתר "ישראל ניוז" ובאתר "אשדוד אונליין", ובין השאר מגיש פינה מונציפלית שבועית ברדיו כאן מורשת, מנהל דפי סושיאל ועוד. אך בין פעולותיו, הוא מנהל עמוד פייסבוק מאוד פופולארי, הנושא את שמו ושם הוא מפרסם פוסטים רבים ביום שמציגים ידיעות משמחות ומעשים טובים שנעשו בארץ. עם הזמן הדף צבר תאוצה והפך לאחד הבולטים בארץ עם אלפי לייקים ושיתופים לכל פרסום.

מאיר, איך הפכת לכזה פופולארי ברשת?

"אם תשאלו היום עשרות אם לא מאות ויותר, בחורי ישיבות שנמצאים בעולם התעסוקה בשנתיים האחרונות איך הם הגיעו לזה?! כולם יגידו לכם 'קורונה'. הקורונה לקחה הרבה בחורי ישיבות למקום של הסתכלות קדימה בעיקר מהשיעמום שנוצר באותה תקופה, אני ספציפית שכבר נכנסתי שנתיים לפני לתקשורת וידעתי את התחום בו אני הולך להגשים את עצמי, לקחתי את זה צעד קדימה. באותה תקופה עשיתי שיתוף פעולה עם חבר יקר מבאר שבע, מאור אינהזס שהקים דף בפייסבוק בשם 'אוהבים', שם העלנו תוכן מפרגן על דברים טובים בעם שלנו וחדשות טובות ומשמחות, דף שהיה מביא בתקופות יפות 25 מיליון ואפילו יותר בחודש, למי שלא מכיר. וביום מן הימים לקחתי את זה לידיים שלי והקמתי דף תחת השם שלי שהיום עומד על קרוב ל-100 אלף עוקבים".

 

איזה תגובות לדוגמא אתה מקבל?

"אנשים בפרט בתקופה הזו שהמדינה די במלחמת עולם פנימית שולחים לי הודעות תודה, על כך שאני מאפשר להם לראות את הצד היפה של עם ישראל בכל מיני סיטואציות ולדבריהם 'מרחיב את הלב'. לשמחתי דרך הדף שלי בפייסבוק אני זוכה כל חג לשמח עשרות משפחות בקניות לסלי מזון אנשים שמוקירים את הטוב ורוצים לטוב לנצח".

 

אתה לא משתמש בדף שלך לצרכים אישיים?

"אני לא אשקר, יש לי עשרות פניות בשבוע, לא נותן לביזנס להיכנס לדבר הטהור הזה. הפניות מגיעות ממנהלי דפי רשת גדולים, עורכי תוכניות רדיו וטלוויזיה לשיתוף אייטמים אך רק דברים שיכולים לעשות טוב ולחזק אחרים אני משתף ונותן כל דבר שבאפשרותי".

 

מעשה חסד גדול שעשית דרך הפייסבוק?

"ממש לפני שבועיים פנה אלי בחור נחמד בשם לידור מראשון לציון, סיפר לי שהדף נותן לו רצון לעשות טוב והוא מעוניין דרכי לחלק מוצרי וכלי בית בשווי עשרת אלפים שקלים לאנשים שזקוקים באמת. תוך שעות מהפרסום שלי כל הדברים נלקחו ממנו כשברקע אנשים שולחים לי ולו הודעות תודה בדמעות על מה שקיבלו, הכל מהסתכלות ראייה נכונה ורצון לעזור".

 

 

מה המסר שלך על עולם הרשתות החברתיות?

"המסר שלי פשוט, מקלדת יכולה להרוג ומקלדת יכולה להחיות. גם לי יש פרסומים שמביאים עצבים לאנשים מסוימים וזה בסדר, זה דרך ידיעה באתר שאני כותב העבודה וזהו שם זה נגמר. ברשתות האישיות שלי משתדל להיות אני ורק אני ולעשות טוב לאנשים כמה שרק אפשר, מקלדת יכולה להציל חיים של אנשים ואת זה אני יודע מקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך