תושבי אשדוד חוגגים אירועים קטנים במסעדת הבשרים היוקרתית "ריבס"

גדולים באירועים קטנים: יותר ויותר תושבי אשדוד והסביבה בוחרים לערוך את האירוע הסולידי שלהם (בר/בת מצווה, ברית/ה, ימי הולדת, ימי נישואין וכדומה) במסעדת הבשרים היוקרתית "ריבס", שהוכתרה לאחרונה כאחת ממסעדות הבשרים הטובה בארץ בכלל ובדרום בפרט * השילוב המנצח של מנות יוקרתיות אנינות טעם, העיצוב המיוחד והקלאסי של המסעדה, השירות האישי והאדיב של הצוות והחידושים המרעננים בתפריט, הופכים את האירוע שלכם לחוויה מושלמת

זה כבר הפך לתופעה של ממש. יותר ויותר תושבי אשדוד והסביבה בוחרים לערוך את האירוע הפרטי שלהם במסעדת הבשרים היוקרתית "ריבס", הממוקמת במתחם "סי פורט" (רחוב אורט 18).
שטח הפנים של מסעדת היוקרה "ריבס" מחולק לשלושה מתחמי אירוח המכילים יחדיו 200 מקומות ישיבה: החלל המרכזי, שמהווה את לב המסעדה, חדר פרטי VIP, המיועד ל-40 סועדים, ופטיו מאיר פנים. לאורך התקופה האחרונה נרשם כאמור טרנד של ממש לקיים אירועים קטנים עד 200 איש ב"ריבס", בזכות האווירה המיוחדת, תחושת האינטימיות שעושה את האירוע לשונה וכמובן בעיקר בזכות חגיגת הבשרים שנותנת לאורחים שינוי מרענן לעומת האירועים הסטנדרטיים. מדובר בבר/בת מצווה, ברית/ה, ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות הפתעה וכדומה. גם חדר ה-VIP הפך ל"בית הפרטי" של לא מעט חברות ואנשי עסקים, שבוחרים לקיים ישיבות וערבים סגורים בחדר היוקרתי, הכולל מערכת סאונד ושמע מהמתקדמות בארץ.
מסעדת "ריבס" חוגגת ממש בימים אלה שנתיים של פעילות, ובהחלט ראויה לכל הסופרלטיבים והמחמאות על השינוי המרענן שהכניסה לעיר הנמל סביב עולם הבשרים.
הבעלים משה אזריאל חי ונושם את מסעדת הבשרים 24 שעות ביממה, ועושה הכל כדי לחדש ולהעניק חוויית שירות בלתי נשכחת לכל מבקר ומבקר. התפריט העשיר והמגוון של "ריבס" משלב ווריאציות שונות של בשרים איכותיים, ביניהם ניתן למצוא נתחי אנטריקוט מיושנים, סינטה עסיסית, צלעות עסיסיות במגוון גרסאות, והכל לצד סלטי הבית העשירים המונחים על השולחן בתחילת הארוחה והמנות הראשונות החדשות שהוצגו לא מכבר.
המטרה של הבעלים היא ברורה – לחדש כל הזמן, במחשבה יצירתית ובהשקעה בלתי נגמרת כיצד להעניק ללקוח ליהנות מחוויה חדשה וטעימה. בשבועות הקרובים יש כוונה לחשוף חידושים מרעננים נוספים בתפריט, עם הרבה מאוד הפתעות טעימות לחיך.
בשבועות האחרונים הוחלט לרענן את תפריט המסעדה עם מספר מנות עיקריות ומנות פתיחה מדהימות: נתח סינטה משובח ומיושן במשקל של 500 גרם מצופה בעשבי תיבול וחרדל דיז'ון בליווי רוטב יין, סיגר קריספי של שקדי עגל ואנטריקוט ברול, סלט סלמון עשיר, ארטישוק קריספי, פוקצ'ה שווארמה ועוד.

רחוב אורט 18 אשדוד טלפון: 08-6900109

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך