טיפ חשוב לצרכנות יעילה – קניות בחנויות עודפים

כולנו צרכנים, בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא. כולנו קונים דברים על בסיס שוטף, ולכן גם אם אנחנו אוהבים לצאת לשופינג מדי שבוע וגם אם ממש לא – כדאי שנהיה צרכנים נבונים, מושכלים ומיודעים. זה עשוי לחסוך לנו הרבה מאוד כסף, זמן ועוגמת נפש. על מנת להיות צרכנים נבונים, כדאי להכיר כמה שיטות ואפשרויות מסוימות אשר יכולות לסייע לנו משמעותית. חנויות עודפים הן אחד מאותם דברים שכדאי מאוד להכיר בעולם הצרכנות הנבונה. מהן חנויות עודפים? היכן ניתן למצוא אותן בישראל ומהם יתרונותיהן הגדולים ביותר אשר הופכים אותן ליעד מומלץ מאוד עבור כל צרכן/ית מושכלים?
תמונה: FREEPIK

מהי חנות עודפים?

חנויות עודפים (הידועות גם כ"חנויות אאוטלט"), הן חנויות בהן מוכרת הרשת את עודפי הייצור אשר נותרו במלאים שלה מהעונה הקודמת. כל חנות, רשת ומותג באשר הם נותרים עם עודפים מסוימים בסוף העונה, שכן לעולם לא ניתן לייצר בדיוק את הכמות הספציפית שהצרכנים יקנו בעונה הקרובה. מאחר והשנה כבר יוצאת קולקציה עדכנית וחדשה, עודפי השנה או השנים הקודמות נותרים במלאי של רשת החנויות, וכך יש לה אינטרס למכור את העודפים הללו בהנחות ובמחירים אטרקטיביים. 

לכן חנויות עודפים ממלאות את הצרכים של שני הצדדים – היצרנים (או רשת החנויות) אשר מעוניינים למכור ולהיפטר מעודפי הייצור של שנים קודמות, והלקוחות אשר מעוניינים במותגים במחירי הנחה משמעותיים ביותר. וזה בדיוק סוד הקסם של חנויות העודפים – מותגים ומוצרי איכות נחשבים, במחירים אטרקטיביים ביותר (רק מכיוון שמדובר במוצרים של העונה הקודמת, ולא החדשים ביותר שקיימים בשוק). 

חנויות עודפים בישראל ויתרונותיהן העיקריים

בישראל ניתן למצוא לא מעט חנויות עודפים, של המותגים והיצרניות המוערכים והמבוקשים ביותר בארץ ובעולם. לדוגמה – חנות שילב עודפים, אותה ניתן למצוא בכמה וכמה קניונים ומרכזי קניות בארץ למשל כאן, מציעה מוצרי תינוקות ואביזרים לתינוק במחירים אטרקטיביים ביותר, וכולם כמובן מוצרי איכות עם אחריות מלאה. כשמדובר בהורים טריים לתינוק/ות, החיסכון עשוי להיות משמעותי ביותר (גם של עשרות אלפי שקלים, במצטבר לאורך זמן) ללא כל התפשרות על המותג או רמת האיכות. 

באופן דומה ניתן למצוא בקניונים מובילים בישראל גם חנויות עודפים של נייקי, לדוגמה, כמו גם מותגים נחשבים רבים נוספים. 

היתרון העיקרי של חנות עודפים מצוי בשילוב בין מחירים אטרקטיביים ביותר (בפרט ביחס למחירים של אותו מותג עצמו, כאשר מדובר בחנות "רגילה" ובקולקציה העדכנית ביותר) לבין רמת האיכות והמוניטין של אותו מותג. קונים מוצר איכות של מותג נחשב במחיר משתלם ביותר ביחס לאותו מותג, וכל זה רק מכיוון שמדובר בעודפים מהעונה שעברה. לרובנו הגדול זה בכלל לא אכפת, כך שאנחנו רק נהנים מההנחה המשמעותית…

כדאי לכל צרכן/ית  בישראל להכיר את הרעיון הזה של חנויות עודפים ולדעת כי ישנן לא מעט חנויות כאלו פרוסות בכל רחבי הארץ, בפרט במרכזי הקניות והקניונים הגדולים והמובילים.

למידע נוסף אודות חנויות הקרובות לביתכם הכנסו לאתר https://myofer.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך