ערב התרמה קולינארי. השף גיא פרץ אירח את שולחן עגול אשדוד

מי שהגיע במוצ״ש למסעדת אנדיב חווה ערב עם אנרגיות יוצאות דופן, ארגון שולחן עגול אשדוד בראשותו של דודו קקון עושים זאת שוב, בפעם השלישית מצליחים למכור את כל הכרטיסים לאירוע נוצץ, קלאסי וטעים במיוחד ונותנים גם תמורה אמיתית לתרומה
גיא פרץ וחברי שולחן עגול אשדוד

הפעם היה תורו של השף גיא פרץ לארח יחד עם השפים: ירון בן חמו, אלי אוזן, אוהד איבגי, שלומי ביטון, ג׳ורג׳ פאנוס, גבריאל טביבפור ומורן אזוגי. מי שמכיר את גיא פרץ והשפים שלו יכול לנחש או לדמיין את רמת האירוח והמנות, כ130 סועדים הגיעו למסעדת ״אנדיב״ במלון WEST הנמצאת בבעלותו של גיא, אורחים שהגיעו מכל קצוות הארץ נפעמו מסדר הגודל של ההשקעה והתכנון.

בתפריט הערב: לחם פרנה ומתבלי השף

מנות פתיחה: בורלה פטה כבד אווז, פלחי סלק חם, חציל אנדלוסי, אנדיב פריזאי

מנות ראשונות: טרטר טונה – קוביות טונה אדומה טרייה, בצל ירוק טוביקו ושומשום קלוי, הדרים ושמן שומשום

קרואסון מח – (שף ריקי סוויסה): מאפה צרפתי אוורירי במילוי תבשיל קדירת מח עגל חריף

מנת ביניים – (שף טל כהן): מוסר ים

מנה עיקרית: אסאדו עגל חלב בציר בקר וירקות שורש

קינוח – מיקס קינוחי אנדיב שהשתיקה יפה להם

shefim2

על האווירה, בפעם השלישית ברציפות היה אחראי נדב קקון, האיש והגיטרה שהביא גם את בתו ליאור שהפכה לאטרקציית הערב וזכתה למחמאות ולשבחים. את הערב ליווה גם בצילום ובחלוקת מגנטים מתנאל הממגנט שתרם את האירוע אף הוא.

במהלך הערב העניק יו״ר השולחן דודו קקון לראשונה חברות כבוד בשולחן עגול אשדוד ובכך נוצרה ברית בין השולחן העגול באשדוד לשף גיא פרץ, שמהיום הופך לשגריר שולחן עגול אשדוד.

בערב נאספו כ-30,000 ש״ח שישמשו את השולחן האשדודי לפרוייקטים ייחודיים בשנה הקרובה. בשולחן עגול אשדוד מקווים כי המסורת של הערבים הקולינארים יתקיימו מעכשיו בכל שנה. הביקוש הגדול לכרטיסים ומכירת הכרטיסים מראש עודדו את חברי השולחן ליזום ערבים דומים לפחות אחת לשנה.

חברי שולחן עגול אשדוד, דוד קקון, איציק סבאג, אבי רוקח, יניב אסולין, שניר אסולין וגיא מלכה מודים לכל רוכשי הכרטיסים ומקווים לראותם גם באירועי ההתרמה הבאים של שולחן עגול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך