ביג מאמא – הקייטרינג האולטימטיבי לכל אירוע

קייטרינג ביג מאמא מציע שילוב מושלם בין שפע טעמים לאיכות ואסתטיקה. קייטרינג איכותי לא צריך להשאיר שום דבר ליד המקרה. עם המומחיות שלנו במטבח והתשוקה שלנו לשלמות, בשירות הקייטרינג שלנו אנו שואפים לספק ללקוח חוויה לא פחות ממדהימה
תמונה: FREEPIK

כולם רוצים שהאירוע שלנו יהיה מושלם. ובארץ כמו בארץ, אירוע טוב מתחיל ונגמר באוכל. קייטרינג איכותי ממלא תפקיד חיוני לא רק כדי שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים, אלא גם בהשארת רושם על כל המשתתפים באירוע. 

עם הניסיון והמומחיות שלנו, אנו מבטיחים את איכות הקייטרינג הגבוהה ביותר בישראל, תוך חתירה מתמדת לשלמות ומתן עדיפות לשביעות רצונכם. כל אירוע שאנו מספקים הוא חוויה ייחודית, ואנו לוקחים בחשבון את העדפותיכם הספציפיות, ומשלבים אותן בתפריט שאנו בונים. קייטרינג לאירועים – ביג מאמא מספק שירותי הסעדה בשריים כשרים לשבת חתן וקייטרינג לבר/בת מצווה, בריתות ועוד.

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית.

קייטרינג בשרי כשר לאירועים 

כשמדובר באירועים דתיים, קייטרינג כשר הוא בעל חשיבות עליונה, שכן הוא מתחשב באורחים ובבעלי האירוע תוך הקפדה שלנו על חוקי הכשרות היהודיים. שירותי הקייטרינג שלנו נותנים מענה כשר לכל חגיגה ושמחה.

השפים שלנו מתמחים ביצירת מנות בשריות כשרות מפוארות, תוך שילוב תמיד של חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. יתר על כן, הצוות שלנו מחויב להבטיח כי מבחינת האוכל, האירוע שלכם יהיה יותר ממוצלח, וניתן לשלב מנות ייחודיות לצמחונים וכן אפשרויות  מיוחדות ללא גלוטן או ללא סוכר.

עם קייטרינג בשרי או שולחן שוק בשרי כשר ואיכותי, אתם לא רק בוחרים ארוחה, אלא חוויה קולינרית יוצאת דופן. שולחן שוק הוא טרנד סוחף ומהמם בתחום ההסעדה לאירועים ובעצם הוא סוג של בופה מפורק ומעוצב להרכבה והגשה עצמית של מנות. שולחן שוק בשרי תמיד יראה מרשים ושופע וישדרג את האירוע שלכם. אם בא לכם לדאוג לחוויה צעירה וקלילה יותר מבחינת האוכל, וכמובן במידה והאירוע מיועד לקהל צעיר כמו למשל בר או בת מצווה, שולחן שוק יהיה בחירה מעולה.

למידע נוסף ולייעוץ לקראת האירוע שלכם, אל תהססו לפנות אלינו.

קייטרינג עם מוניטין

המוניטין לשל קייטרינג ביג מאמא הוא לא דופי שלנו וביקורות הלקוחות החיוביות שלנו הם עדות למסירות שלנו להבטיח שכל אירוע שאנו מספקים הוא לא פחות ממושלם. אנו מבינים כי ישנם משתנים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, ועושים את המרב והמיטב למענכם – הלקוחות היקרים.

סיפקנו שירות בהצלחה קייטרינג לאירועים רבים, כולל חתונות, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים שונים. המוני לקוחות מרוצים אינם טועים. אנו מתרגשים בכל פעם מחדש לשמוע מבעלי האירועים והאורחים על השירות ללא דופי והאוכל המצוין. אנו מאמינים כי האיכות נמצאת בפרטים הקטנים, ולכן אנו מקדישים תשומת לב רבה לכל היבט בחלקנו באירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך