המקום הכי משתלם להשתלות שיניים – סמייל אקספרס

השתלות שיניים הם דבר יקר הכוללות פעולות חודרניות וכירורגיות שלעיתים פחות נעימות לנו המטופלים. בעבר השתלת שיניים היה דבר שאינו אפשרי בכלל עבור מטופלים מסויימים. אנשים בעלי לסת דקה מדי או פגועה הפכה את המטופלים הללו לחסרי פתרון ובגלל הבעיה הרפואית הזו לא היה ניתן להבריג שתל שיניים בצורה המסורתית

אבל כמו בכל תחום גם רפואת השיניים התקדמה פלאים וכיום המטופלים זוכים לשתלים בזאליים. שתלים בצורה ייחודית שלא דורשים הברגה או טיפול כירורגי כזה או אחר. השתלים האלו מורכבים בהחדרה צדדית דרך החניכיים בהרדמה מקומית בלבד וללא שום צורך בפעולות חודרניות נוספות. ההשתלה הבזאלית היא מהירה ביותר וניתן לעשות אותה תוך שלושה ימים בלבד כולל ציפוי (בניגוד לשיטת ההשתלה הקלאסית שיכולה לערוך מספר חודשים).
איפה אפשר לעשות את הטיפול בשלושה ימים בלבד אתם שואלים? את הטיפול המהיר והמסור הזה תוכלו להשיג במרפאת השיניים סמייל אקספרס. מרפאה עם צוות של למעלה מ-15 מומחים בתחום השתלים הבזאליים. המרפאה עצמה עם ותק של 16 שנה וכל החומרים והשתלים במרפאה הם תוצרת שוויץ וגרמניה מהאיכות הגבוהה ביותר. 

סמייל אקספרס מבטיחים לכם אחריות לכל החיים ומחירים שווים לכל כיס. כמה שווים? עלות הטיפול יכולה להגיע לחיסכון של כ-50 אחוז אם הטיפול נעשה בסמייל אקספרס ולא במקום אחר.

המרפאה ממוקמת בהר גילה בירושלים וניתן לשלוח וואטסאפ לקביעת תורים במספר 052-735-8660

ואני יודע מה אתם חושבים. "לנהוג עכשיו את כל העליות של ירושלים מאשדוד בשביל השתלת שיניים?" התשובה היא שאתם לא צריכים לנהוג. סמייל אקספרס דואגים להסעה מכל מקום בארץ כדי שתוכלו להגיע לטיפול במהירות ובקלות.

השתלות שיניים באיכות הגבוהה ביותר, במחירים המשתלמים ביותר, ע"י צוות מומחים גדול עם ותק רב ואתם אפילו לא צריכים לנהוג בעצמכם למרפאה, יש הסעות. זה לא עסקת החבילה הטובה ביותר בארץ?

סמייל אקספרס

הר גילה, ירושלים

052-735-8660

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך