בגטוס – חוזרים למקורות

המסעדה הוותיקה בעיר נפתחה מחדש * אחרי מספר גלגולים ושינויים רבים שעברה המסעדה, היא נפתחת מחדש ע"י אנשי הצוות המקוריים עם אותם טעמים ישנים, אהובים ונוסטלגיים

למי שלא מכיר, בגטוס היא אחת ממוסדות המזון המוכרות בעיר כבר שנים. המסעדה נפתחה אי שם ב-1999 באיזור התעשייה ועברה אחרי זמן קצר לרובע י"ב. אחרי שנים ארוכות בהן המסעדה עבדה היא נסגרה. אך לאחרונה המסעדה עברה לידיים חדשות ישנות ונפתחה מחדש בקול תרועה באותה הכתובת המקורית.
את בגטוס מנהל כיום רפאל אלמקייס והוא מספר על ההיסטוריה של המסעדה ושלו. "אני עבדתי בתור שכיר במסעדה הזאת לפני 9 שנים. אחרי שעזבתי, המסעדה עברה מספר גלגולים ושינויים עד שהיא נסגרה. בינתיים אני עבדתי בתחום המסעדנות באשדוד, עבדתי וניהלתי במספר בתי קפה בעיר כמו קפה ליון וביגה. עד שהחלטתי לחזור למקורות. כיום פתחתי את בגטוס מחדש בכתובת שבו היא עמדה לפני הסגירה ומלווה אותנו האיש שפתח את המסעדה המקורית, דודו, שעוזר ומלווה אותנו בתהליך הפתיחה המחודשת והחזרה למקורות". מספר אלמקייס.

בתפריט אפשר למצוא את המנות המוכרות מאותן שנים מקוריות בהן בגטוס פעלה בהצלחה, ואליה התווספו מנות חדשות.
"אנחנו סנדוויץ' בר ומסעדת בשרים על האש". מספר רפאל על התפריט. "את כל הבשרים והסלטים אנחנו מכינים כאן במקום בעבודת יד, החל מהקציצות, נקניקיות מרגז, המבורגר ומעורב ועד לסלט ביצים, חצילים במיונז והחומוס שאנחנו מכינים כאן". מבין מגוון המנות שאפשר לאכול בבגטוס אפשר למצוא מנות ישנות כמו מגוון הבשרים בפיתה ובבגט או מנות חדשות כמו עראיס, טוסט נקניק ומנות ילדים.

"יש לנו מנות גם יותר בריאות כמו סלט חזה עוף, מוקפץ, ומנות בצלחת עם תוספות כמו אורז והום פרייז".

צילום: תן ביס

המנה המומלצת

"אני מתלבט בין ההמבורגר, המעורב והקציצות" אומר אלמקייס. "כשאנשים מזמינים אותם פעם אחת הם תמיד חוזרים אלינו".

 

אתם מוזמנים להגיע בעצמכם. לטעום ולאכול מהתפריט המגוון העשיר והטעים של המסעדה. בגטוס ממוקמים בכיכר תמוז ברובע י"ב באשדוד (כיכר מג'יק) רחוב אדר 4.

שעות הפתיחה:

א-ה 10:00-23:00
ו – 10:00 – 15:00
ש – שעה לאחר צאת השבת – 00:00
טלפונים להזמנות: 08-6987076 או באפליקציית תן ביס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך