טיפים לבחירה נכונה של דשא סינטטי

אין כמו המראה הירוק של הדשא. אין כמו תחושת הרעננות, החיות, המראה העשיר והמרקם הבאים יחד איתו. ניתן לראות דשא כחלק מהנוף במקומות רבים ושונים בחיינו. בגינות רבות, במתחמי חברות הייטק ואף במקומות רשמיים במיוחד כגון הבית הלבן. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים לשלב דשא כפריט אסתטי אף בביתם הפרטי, במקומות שונים ובתצורות שונות, כחלק משדרוג מראהו של הבית
צילום: שירת העשבים

לבחור נכון

בשנים האחרונות דשא סינטטי הופך למצרך מבוקש. שילובו בבית הפרטי, בגינה, ואף במרפסת בבנייני מגורים הפך לשכיח במיוחד. ישנם מספר דברים שחשוב לדעת ולבדוק, לפני שאתם מחליטים לקנות את הדשא הסינטטי הבא שלכם.

סוג השטח – קיימים סוגים שונים של דשא, המתאימים לשימושים שונים. חשוב לבחור את סוג הדשא בהתאם לכך: דשא המתאים יותר לפעילות ספורטיבית, דשא דקורטיבי בלבד, דשא תעשייתי ועוד.

מראה – קיימים תתי-סוגים שונים, אשר הינם בעל מראה מעט שונה. בשל העובדה כי מוצר זה ישמש אתכם לאורך שנים רבות, חשוב לבחור את המראה המתאים לכם ביותר, לאחר השוואה בין מספר סוגים שונים.

עלות – כיום קיים מנעד רחב במיוחד של סוגי דשא, המתאימים לכל כיס. באופן טבעי, ככל שהמחיר גבוה יותר אתם תקבלו תמורה רבה יותר למחיר ואיכות טובה יותר. אך חשוב לזכור, כי אנשים רבים אינם מעוניינים בדשא היוקרתי ביותר, מסיבות שונות. כיום ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של דשא איכותי. בשל כך, תוכלו למצוא את הדשא המתאים ביותר עבורכם.

יתרונות משמעותיים

היתרונות של דשא סינטטי הם רבים במיוחד, וזו גם אחת הסיבות לכך שפריט זה צובר תאוצה בשנים האחרונות.

מוצר ארוך טווח – מוצר זה נחשב לאיכותי ולעמיד במיוחד, כך שאינו מתבלה לאורך שנים רבות: הוא ישמור על הצבע והמראה גם לאחר זמן רב. חשוב לומר, כי דהיית צבע אכן יכולה להתרחש במהלך הזמן, אם כי באחוזים נמוכים. 

מגע נעים – דשא סינטטי הינו נעים ורך במיוחד. עובדה זו הופכת את הישיבה עליו לחווייתית וייחודית.

נקי לחלוטין מחרקים וזוחלים – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של דשא סינטטי הוא שחרקים למיניהם לא נמשכים אליו כלל, בשונה מדשא טבעי. עובדה זו הופכת אותו לידידותי יותר למשתמש, ואף נותנת שקט נפשי לאנשים אשר פעמים רבות חוששים לשבת על מדשאות ולהיתקל בבעלי חיים לא רצויים.

תחזוקה מינימלית – בשל העובדה כי מדובר במוצר סינטטי המיוצר מחומרים ששומרים עליו לאורך זמן, אין צורך כלל בלתחזק אותו. הצורך היחיד הוא ניקיון של אבק, אחת לכמה זמן, כמו כל פריט אחר בבית.

עמידות לגשם – בדשא קיימים חורי ניקוז מובנים בתחתית, המאפשרים חלחול מהיר של מי גשמים. עובדה זו שומרת עליו מפני גשמים, כך שאלה אינם משפיעים עליו או עלולים להרוס אותו, כפי שניתן אולי לחשוב.

ניתן להעברה – עברתם דירה? אל דאגה. ניתן להעביר את הדשא הסינטטי לדירה הבאה שלכם. עם זאת, חשוב לציין כי לפעמים יש צורך בהתאמות מסוימות ובתוספות קטנות בדירה החדשה כדי להתאימו בצורה מיטבית למשטח החדש.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל לקוחותינו. בשירת העשבים אנו מציעים לכם מגוון רחב של סוגי דשא סינטטי, וזאת תוך הקפדה על איכות מקסימלית, יחס אישי והתאמה מרבית ללקוח. אתם מוזמנים לעיין בקטגוריות השונות שבאתר שלנו, למצוא עבורכם את הדשא הסינטטי הטוב ביותר ולשדרג את מראה הבית והגינה שלכם. לכל שאלה נוספת אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנו נדאג שתצאו מרוצים. רוצים לראות עוד? בקרו באתר הבית שלנו, חפשו בגוגל – שירת העשבים דשא סינטטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך