בן שמעון: "לא הגענו טוב למשחק הזה".

אמר את הדברים לאחר ההפסד 3:1 להפועל באר שבע בשלישי. חמודי כנעאן: "אני מאוד רוצה לצאת בסוף העונה לאירופה. אני מרגיש שאני מוכן למעבר הזה". בשבת תארח אשדוד את הפועל ירושלים לעוד "קרב" ישיר על המקום הרביעי.
בן שמעון (צילום: טל אקוקה).

במ.ס אשדוד התאכזבו לא רק מההפסד להפועל באר שבע 3:1, אלא מהדרך גם. המאמן רן בן שמעון אמר בצורה גלויה את מה שהוא חשוב על משחקה של קבוצתו.

בן שמעון: "זו הייתה מחצית (המחצית הראשונה – מ.ס) בשתי דרגות יותר גרועה מהמחצית הכי גרועה שלנו העונה, אם היינו מוציאים כאן תיקו זה היה השוד של העונה.  יש קבוצות שיכולות לחיות רק על כישרון. אנחנו צריכים להביא השקעה ולבוא מוכנים ולא הגענו טוב למשחק הזה. יכול להיות שזה היה משהו מנטלי, יכולה להיות עייפות מהמשחק מול מכבי נתניה, אני לא יודע לשים את האצבע על הנקודה הבעייתית יותר. יש פלייאוף ארוך ואנחנו נחזור למקומות מהם הגענו לפלייאוף הזה כדי לסיים את העונה במקום הרביעי".

blank
חמודי כנעאן.

הקשר חמודי כנעאן, הסכים איתו: "זה היה משחק לא טוב שלנו. במיוחד במחצית הראשונה. אבל אנחנו נתקן ונבוא יותר טוב למשחק הבא. באופן אישי אני מאוד רוצה לצאת בסוף העונה לאירופה. אני מרגיש שאני מוכן למעבר הזה". כשהוא אצמר נתקן, הוא מתכוון למשחק הקרוב בשבת (אצטדיון הי"א, 17.30) מול הפועל ירושלים הרביעית. זה יהיה עוד משחק של "קרב" ישיר על המקום הרביעי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך