בן שמעון: "היה משחק מדהים"

לאחר הניצחון 2:3 על נתניה, שהביא את הקבוצה שלו, מ.ס אשדוד, למקום הרביעי, ממנו מגיעים לאירופה. חמודי כנעאן: "שואפים למקום הרביעי".
בן שמעון.

איזו שמחה הייתה בסיום בחדר ההלבשה של אשדוד. לא רק בגלל הניצחון 2:3 על נתניה, אלא גם בגלל העלייה למקום הרביעי שמוביל לאירופה, גם אם באופן זמני.

רן בן שמעון, מאמן הקבוצה אמר אחרי המשחק: "משחק מדהים. היה כדורגל מהיר, חזק ואגרסיבי. היו חשובים לנו מאוד שני דברים – לא להראות כמו קבוצה שגמרה את העונה ודבר שני זה לתת דקות משחק לעוד שחקנים כמו שביט מזל וכמובן לנצח. הגיע המון קהל ביחס למשחק. הייתה אווירה יוצאת מהכלל למי שמבחוץ נראה כלא חשוב. אלו שתי קבוצות מאוד תחרותיות".

blank
חמודי כנעאן.

חמודי כנעאן: "היה משחק טוב, בקצב מהיר לחצנו אותנו חזק, אגרסיבי. שואפים למקום רביעי, זה עוד לא נגמר". כנעאן נשאל על  הנבחרת ועל עתידו באשדוד.: "זה תמיד כיף לקבל זימון לנבחרת. משחק ראשון עם קהל מדהים ואצטדיון מלא. זה כיף גדול, קשה לתאר את זה. אני בינתיים באשדוד, יש אנשים שמתעסקים בזה. חו"ל? נחכה לסוף השנה ונראה, השאיפה של כל שחקן זה לצאת לאירופה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך