איך בוחרים נכון צבעי דשא סינטטי? טיפים מקצועיים של דשא קבוע

יצרני דשא סינטטי מסביב לעולם עבדו רבות בשנים האחרונות בשביל לפתח דשא סינטטי שנראה כמו הדבר האמיתי. אם בעבר הייצור היה ראשוני וגולמי שניתן היה למצוא רק מרבדי דשא סינטטי במראה ירוק צעקני ומלאכותי. כיום הפיתוח של סיבי דשא סינטטי הפך לתעשייה שלמה וענפה וניתן למצוא סוגי דשא סינטטי איכותיים עם מראה אמיתי במיוחד
צילום: דשא קבוע

כאשר ניגשים לבחור דשא סינטטי לגינה כדאי לשים גם לצבע המרבד והאזור בו נתקינו. לפניכם חמישה טיפים מקצועיים לבחירת דשא סינטטי נכונה והתאמה של גווני המרבד לאזור ההתקנה:

מראה ישראלי או אירופאי?

אם אתם רוצים מדשאה ירוקת עד כפי שניתן למצוא במדינות קרות באירופה אז בחרו בדגמי ב מראה ישראלי או אירופאי הדשא סינטטי ירוקים כמו דגמים: פארק, גדרן ופרש. אם אתם מעדיפים שהשכנים יביטו על המדשאה שלכם ויתהו אם מדובר בדבר האמיתי אז כדאי לכם לבחור בסוגי דשא סינטטי המשלבים בתוכם מספר גוונים של צהוב, חום וירוק המקנים להם מראה ישראלי כמו דגמי דשא סינטטי: עדן, סוואנה וטבע.

אזור ההתקנה 

אם אזור ההתקנה הוא שטוף שמש אז אפשר לבחור בדגמים ירוקים יותר אשר יתנו לגינה או למרפסת מראה מלא חיים. אם אתם מתקינים דשא סינטטי באזור מוצל וחשוך במרבית שעות היום אז מומלץ לבחור דווקא בדגמים בהירים יותר אזר יעניקו למדשאה מראה טבעי ויותר מעודן.

דשא סינטטי עם 4 צבעים או 3 צבעים?

דגמי דשא סינטטי עם ארבעה גוונים, נחשבים לסוגים בעלי מראה טבעי יותר מכיוון שהם משלבים בתוכם גם גוונים של חום, צהוב ומספר גוונים של ירוק. אם אתם אוהבים דשא סינטטי במראה טבעי אז חפשו סוגי דשא סינטטי עם ארבעה גוונים המשלבים בין מראה ירוק ליובש טבעי של עשבים. אם אתם מחפשים מראה ירוק וחי אז בחרו בדגמים עם 3 גוונים שנשארים בסקאלת הגוונים הירוקים בלבד.

כמה עולה דשא סינטטי עם ארבעה גוונים?

צבעי דשא סינטטי לרב לא ישפיעו על המחיר והאיכות. וזו הסיבה שניתן למצוא בענף דשא סינטטי שמחירו ישתנה מקצה לקצה. הסיבה העיקרית טמונה בכך שמחיר של דשא סינטטי ישתנה לפי המפרט של המוצר ולא צבעו. אם אתם מחפשים דשא סינטטי איכותי אז מומלץ לוודא כי צפיפות התפרים, משקל הסיבים וטיב החומרים גבוהים. אלו הפרמטרים שיהפכו את הדשא הסינטטי למוצר איכותי שיהיה עמיד לאורך שנים.

דשא סינטטי בצבעי הקשת

אם חשבתם שדשא סינטטי חייב להיות רק בגוונים ירוקים אז חשבו שנית. דשא סינטטי מיוצר כיום גם בגוונים מפתיעים כמו: אדום, כחול, צהוב, כתום, שחור, ורוד, לבן וסגול. לפני מספר שנים ענף הדשא הסינטטי הבין את היתרונות של דשא סינטטי בתנאי חוץ ופנים כאחד והחליטו לפתח מרבדים בצבעים שונים ומגוונים. התוצאה לא איחרה לבוא וכיום ניתן למצוא מרבדי דשא סינטטי במגוון רחב של צבעים בגני ילדים, חדרי כושר, מועדונים, בתי עסק, שטחים ציבוריים וחדרי ילדים. דשא סינטטי צבעוני של סדרת פליי הפך להיות להיט עיצובי בקרב אדריכלים, גניים, מעצבי נוף וקבלנים והשימוש בסוגים אלו הפך לתופעה של ממש.

לפני צבעים, בודקים תקנים!

אחרי שבחרתם את הדשא הסינטטי המועדף עליכם בדקו את הדבר החשוב ביותר! האם יש לדשא הסינטטי תקנים? השוק מוצף כיום במגוון רחב של יבואנים ומשווקים אשר מוכרים את מרכולתם לציבור הרחב. הדרך הטובה ביותר לוודא שהדשא הסינטטי שלכם יהיה עמיד לאורך שנים בפני תנאי האקלים ושחיקה בעת דריכה היא לבקש מהחברה שעומדת מולכם להציג את התקנים של הדשא הסינטטי. לדשא הסינטטי של דשא קבוע שלושה תקני איכות מתקדמים; בדיקת UV לעמידות מפני תנאי האקלים, מעכבי בעירה לבטיחות מרבית בעת מפגש עם מקור אש ותקן אי רעילות המבטיח כי הדשא הסינטטי בטיחותי לשימוש של שילדים וחיות מחמד. 

לבחור במציאות או באתר?

העולם עובר לרכישה דיגיטלית ולא בכדי. אם בעבר היינו צרכים לכתת רגליים ולחפש אחר המוצר הטוב ביותר ובחיר הטוב ביותר אז כיום ניתן לרכוש כל מוצר בלחיצת כפתור. אם אתם עדיין מסורתיים יותר בחשיבה שלכם אז כדאי להגיע לתצוגה של החברה ולהתרשם במציאות מהמוצרים. אם אתם רוצים לבצע רכישה מרחוק אז בחרו באתרים אמינים אשר מספקים חבילה כוללת של דשא סינטטי איכותי, אביזרי התקנה ושירות משלוחים עד הבית. באתר דשא קבוע תוכלו לקבל חבילה מלאה עם הסברים ומידע מפורט ותמונות וסרטוני וידיאו על הליך ההתקנה וסוגי הדשא הסינטטי השונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך