הדרך לריו 2016 בכדורעף חופים עוברת באשדוד

בסוף השבוע הקרוב יתקיים באשדוד טורניר כדורעף חופים בינלאומי שהמנצחות בו יעשו צעד משמעותי לקראת השתתפות באולימפיאדת ריו 2016. חגיגה גדולה מובטחת לצופים שיגיעו למתחם המיוחד שייבנה בחוף הקשתות. הכניסה חופשית צילום: איגוד הכדורעף בישראל

העיר אשדוד ורשות הספורט העירונית בפרט, זכו לכבוד ויוקרה מצד איגוד הכדורעף הישראלי וההתאחדות האירופאית לכדורעף, כאשר בחרו בעיר לארח את הסיבוב הרביעי של הגביע האירופי בדרך למשחקים האולימפיים בברזיל בשנה הבאה. הטורניר יתקיים בסוף השבוע הקרוב 11-12 לספטמבר בין השעות 09:00-17:00.
מעבר ליוקרה, זהו ביטוי מוחשי והכרה ביכולתה של אשדוד ושל רשות הספורט בעיקר, להתמודד באופן מקצועי בארגון טורניר מעין זה ברמות הגבוהות ביותר.
יו"ר איגוד הכדורעף ד"ר אריה לוקר ומנכ"ל האיגוד יניב נוימן, פנו בנושא לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וזכו מיד לאור ירוק.
מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, הרואה חשיבות עליונה במיצובה של העיר כעיר "ים וחוף", "תירגם" את החלטתו העקרונית החיובית של ראש העיר, להנחיות אופרטיביות למנכ"ל רשות הספורט מיקי רוזנברג. ובנוסף, אישר השתתפות כספית של אשדוד בעלות הכוללת של האירוע.
גביע ההתאחדות האירופאית הינו אירוע בינלאומי רשמי, בהשתתפות 8 נבחרות נשים וגברים- כולל אלה של ישראל. לצורך הפקת האירוע, רשות הספורט העירונית ואיגוד הכדורעף יקימו בחוף הקשתות, מתחם עצום ומורכב, בסטנדרטים שטרם נראו בעיר.
יוקמו 2 מגרשים מרכזיים שבהם ייערכו המשחקים הרשמיים, לצידם יוקמו עוד 2 מגרשי אימונים, לאורך מגרשי המשחקים ייבנה יציע שיכיל כ-500 מקומות ישיבה לטובת הצופים הרבים הצפויים, ובנוסף – אוהלי צוות, מתחם וי.איי.פי ועוד מתקנים המתחייבים מהתקן הבינלאומי.
הטורניר עצמו ייערך בשיטה המזכירה את משחקי גביע דייויס בטניס, כאשר כל נבחרת משחקת מול כל היריבות. על מנת להעפיל לשלב האחרון ומשם לאולימפיאדה, יש לסיים בין 2 המקומות הראשונים. הנבחרות הזוכות במקומות אלה עולות לשלב האחרון שייערך בשנה הבאה.
נבחרות ישראל, נשים וגברים, הפועלות מזה שנתיים באופן אינטנסיבי תחת שרביטו של המאמן הלאומי שקד חיימי, חולמות להגיע למצב זה ואז, החלום עשוי להתגשם בפעם הראשונה.
סגל נבחרת ישראל כולל 2 צמדים: הזוג הבכיר אריאל הילמן ושון פייגה ולצידו צמד העתודה- אלון סנדרוביץ ונתי אוחנה. הצמד הבכיר סיים בעונה האחרונה במקום ה-24 באירופה ו-55 בעולם.זהו-לדעת המומחים הישג אדיר שזיכה את הצמד בהשתתפות במשחקי אירופה שנערכו לא מכבר באזרבייג'ן.

בין הנשים ראוי לציין את יעל ילין וג'ניפר גוז. הן ייצגו את ישראל בסיבוב השלישי של הגביע הבין יבשתי, שיתקיים בשנה הבאה במונפלייה -צרפת. את הנשים מאמן אוהד רדקו.
המדינות המשתתפות שתתארחנה באשדוד: בנות: נורבגיה, פולין, סלובקיה, ישראל. בנים: אסטוניה, אזרבייג'ן, בלגיה, ישראל.
"הספורט באשדוד עולה ליגה! זאת הכרה ביכולותינו לארגן גם אירועים בינלאומיים", אומר הממונה על הספורט משה בוטרשוילי. "טורנירים מעין אלה יוסיפו לתדמיתנו, ויחשפו את העיר בכלל וחופי הזהב שלנו בפרט, בפני ספורטאים נוספים ובהתאמה גם לתיירות מחו"ל".
"לתושבי העיר ושוחרי ספורט החופים בישראל בכלל, צפויה חגיגה גדולה וחוויה יוצאת דופן באיכותה", אמר מנכ"ל רשות הספורט מיקי רוזנברג. "למי שלא יזדמן להגיע, ערוץ הספורט ישדר את המשחקים מאשדוד בשידור ישיר- לכל אוהדי הספורט בארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך