ג'ראפי: "אנחנו חולמים להביא תואר למועדון"

מ.ס אשדוד נמצאת מרחק 90 דקות מחצי גמר גביע המדינה. אשדוד תארח בשלישי (19.30, אצטדיון הי"א) את הפועל פ"ת מהלאומית, במסגרת רבע הגמר. המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1. בן שמעון: "אנחנו רוצים להיות בצד של המנצחים".
ג'ראפי.

במ.ס אשדוד רוצים להמשיך את המומנטום גם בגביע המדינה. אשדוד לאחר שני ניצחונות בליגה, ומקום שישי, המוביל כרגע לפלייאוף העליון, תארח בשלישי את מוליכת הלאומית, הפועל פ"ת, במסגרת משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה.

מ.ס אשדוד רוצה להגיע לחצי הגמר, והיא יכולה לעשות זאת. המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1, וניצחון של אשדוד, גם בהפרש של שער אחד, יביא אותה אל חצי הגמר הנכסף.

המאמן רן בן שמעון והשוער יואב ג'ראפי, התייחסו למשחק בשלישי:

בן שמעון: "אין דבר יותר מסוכן מלהישען אחורה ולהרגיש נח. אנחנו צריכים שכל הניצחונות האחרונים הייתה הקפדה על הדברים הקטנים, אם נדע לעשות את זה הכל יהיה בסדר. אנחנו רוצים להיות בצד של המנצחים. הקהל שלנו מקבל דברים מאוד אטרקטיביים ומחזיר חזרה ובתקופה האחרונה דוחף אותנו מאוד, ואני קורא לו לבוא למשחק כי זה עוזר מאוד לשחקנים"..

בן שמעון.

צפו ביואב ג'ראפי:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך