אפקט הגביע?

לאחר שעלתה לגמר גביע המדינה עם ניצחון גדול על הפועל ראשל"צ, נוצחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפצועה, בביתה על ידי רמה"ש 21:34.

דווקא אחרי העלייה לגמר הגביע עם ניצחון ענק על הפועל ראשל"צ,, ספגה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הפסד צורב, בבית מרמה"ש בתוצאה21:34. זה היה הפסד ליגה חמישי של אשדוד.

מסתבר כי אותו ניצחון בגביע גבה גם מחיר לא קל – של פציעות – והיום ריסטו וויאצ'יץ', אלכסנדר באביץ', ווק מילנקוביץ', עמית סטלמן ואיתי סויסה נאלצו לנוח, ולרשימה התווסף גם ניבו לוי שנפצע במהלך המחצית הראשונה.

אשדוד שיחקה בהרכבים מאולתרים. זה לא עניין את רמת השרון, שנראתה חדה. דניאל צרפתי העלה אותה ליתרון 4:8 בדקה ה-12, ומשם היא עשתה ריצה של 4:12 עד ההפסקה. רם טורקניץ העלה לפלוס 5, ויוסי אפו קבע 13:7 (22'). טומיסלאב סטויקוביץ' בדקות נהדרות עצר פנדל של יובל כץ, ואנדראה ווקייביץ' נאלץ לקחת פסק זמן שני כשקבוצתו נראתה חסרת אנרגיות וריכוז. איתי שנפלד העלה ל-14:7. איבן מושיץ' העלה ליתרון של שמונה שערים. אשדוד המשיכה להחטיא ואפו העלה ליתרון 17:8 (27'). הריצה של רמה"ש נמשכה, שנפלד העלה לפלוס 10. צמד שערים של אור לוי חתמו את המחצית הגרועה ביותר של אשדוד בשנים האחרונות כשהיא במינוס של 12 שערים! המחצית השנייה הייתה כאמור לפרוטוקול בלבד.

רמה"ש כבר עלתה ליתרון של 15 שערים, בדקות הסיום. כובשים לאשדוד: עומר גרא ולו אקסברוד 5 כ"א, אופיר כהן 4, אביב לייפר 3, עמרי קושמרו ואור פרקש 2 כ"א. שוערים: אורן מאירוביץ' – 7 עצירות מ-27 זריקות. סבטיסלב ורקיץ' – 4 עצירות מ-18 זריקות. שופטים ניב שוורץ ורון פרץ.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך