אוחנה: "גם בתקופות שלא שיחקתי, לא איבדתי תקווה, המשכתי להאמין בעצמי ובקב"ה"

קשר מ.ס אשדוד פתח בהרכב והצטיין במשחק הניצחון הגדול במוצ"ש 1:3 על מכבי חיפה. בן שמעון: "השחקנים ידעו גם ב-1:2, כשחיפה לחצה, לשמור על התוצאה ואף לכבוש. זה היה אחד הדברים הטובים ביותר במשחק הזה".
אוחנה חוגג את ה"גולסו" שלו. (צילום: טל אקוקה)

איזו שמחה הייתה בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד בסיום משחק הניצחון ענק מול מכבי חיפה במוצ"ש, באצטדיון הי"א. אשדוד חגגה את ה-1:3 על האלופה ומוליכת הטבלה, ואת העובדה שהמקום בפלייאוף העליון עדיין בהישג יד.

מיכאל אוחנה, שהצטיין כבש והיה מעורב בשער הראשון לאשדוד: "גם בתקופות שלא שיחקתי בצורה מסודרת, לא איבדתי תקווה, המשכתי להאמין בעצמי ובקב"ה. המשכתי לעבוד קשה ולשמחתי ראו את זה במשחק הזה. ההרגשה שלי מדהימה אחרי הערב הזה. אני מאוד מחובר לאשדוד. גדלתי במועדון ובעיר, ואני שמח שחזרתי שוב למ.ס. אשדוד. אני לא מסתכל יותר מדי רחוק, אלא חושב רק על המשחק הבא ועל ההזדמנות הבאה שאקבל לשחק. כל הזדמנות שתהיה לי, אקח אותה בשתי הידיים למען מ.ס. אשדוד ולמעני. אני מרגיש בכושר טוב ולראשונה פתחתי בהרכב מאז שהגעתי לכאן. עם הזמן אצבור כושר למשחקים מלאים".

blank
בן שמעון. (צילום: משה סידי)

המאמן בן שמעון: היון באנו מוכנים למשחק הזה מול מכבי חיפה. היה מאמץ עילאי של כולם. אתה לא יכול לנצח אם כל המאמץ של כולם לא מכוון לאותו מקום. התעקשתי שמיכאל יהיה בהרכב כי נכון לעשות איתו משחק מעברים מול מכבי חיפה. הגענו למצבים טובים מאוד. השחקנים ידעו גם ב-1:2, כשחיפה לחצה, לשמור על התוצאה ואף לכבוש. זה היה אחד הדברים הטובים ביותר במשחק הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך