מאבדת גובה

המחזור השני בשלב הבתים בליגת ווינר - בעליון: האלופה הפועל SP אשדוד נוצחה בבית על ידי מכבי ראשל"צ 30:26,
מילנקוביץ' מאשדוד במפגש מול מכבי ראשון לציון צילום משה דהן
האלופה קיימה את משחקה הראשון בשלב השני של העונה (משחק ההשלמה מול רמת השרון יתקיים ב-20 במרץ), עם חזרתו של ריסטו וויאצ'יץ' – המקשר שהשתתף עם נבחרת מונטנגרו באליפות העולם – ונראתה חלודה, כשהיא רושמת הפסד ליגה שני ברציפות, בבית 26,:30
(אחרי ההפסד במחזור האחרון של הסיבוב הראשון מול הרצליה). מכבי ראשל"צ מנגד שברה רצף של שתי תוצאות תיקו (מול חולון ומול הרצליה). המחצית הראשונה הייתה צמודה, ואשדוד הוליכה במרבית הדקות ביתרון של בין שער לשניים, אבל הפינאלה שלה הייתה בצהוב. פחות משתי דקות להפסקה – מכבי ראשל"צ בריצת 0:3 שכללה שערים של ירמי סידי וצמד של איבן קראצ'יץ', ביצעה מהפך וירדה להפסקה ביתרון שני שערים – שהיה גם הראשון שלה במשחק. אלכסנדר באביץ' השווה בתחילת המחצית השנייה, ולו אקסברוד הוביל למהפך – 16:18 לאשדוד.
מכבי ראשל"צ הגיבה מהר, השוותה וקסם עמיאל וירמי סידי השלימו ריצת 0:4 והעלו אותה ל-20:18 (41') – שהוביל לפסק זמן של אנדראה ווקייביץ'. קראצ'יץ' במהלך חכם סחט הרחקה של באביץ' וכבש, ונדב ניזרי עם שני שערים רצופים העלה את מכבי ראשל"צ ליתרון שיא – 24:19 (45'). מכבי ראשל"צ שמרה על יתרון 5 שערים הדקות האחרונות, שם אשדוד הגיבה בשני שערים מהירים ובאביץ' צימק ל-28:25 (27'), אך לא מעבר לכך.
כבשו לאשדוד: באביץ' 7, ווק מילנקוביץ' 6, לו אקסברוד 4, ריסטו וויאצ'יץ', עמרי קושמרו ואופיר כהן 2 כ"א, אור פרקש, ניבו לוי, גיא גרא 1 כ"א. שוערים: סבטיסלב ורקיץ' 11 עצירות (מ-34) ואורן מאירוביץ' 2 (מ-7). שופטים דודי ינקו ואליאב כהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך