איפה תוכלו לרכוש 5 חסה ב- 10 שקלים? 3 כרוב ב-10 שקלים? מחירים שמזמן לא הכיר הצרכן בישראל וזה נמצא ממש קרוב אלינו

עסק משפחתי מעל 50 שנה דור המשך של חקלאות ישירה ייצור כחול לבן בישראל משהו שלא קיים היום
קרדיט - יקיר אסידו

גידול עצמי כל השנה של חסה 3 סוגי {ערבית, עגולה, צבעוני} ברוקולי, כרוב לבן וסגול, סלרי , סלק עלים, שומר, בצל.  חנות משק שניתן למצוא הכול ורק חקלאות ישראלית ישירה מחקלאים, מכירה באונליין וקבוצות רכישה לפי אזורים, משלוחים וקווי חלוקה מהדרום עד שדרות וקרית גת ועד הצפון כפר סבא, רעננה, הוד השרון.

לאט לאט דור הולך ונעלם וכך גם החקלאות בישראל, אבל אצל משפחת זנזורי הכול נראה אחרת, לא הרחק מהמרכז, 20 דק מאשדוד ומהמרכז תוכלו לרשום בוויז "משק זנזורי" שוכן משק חקלאי בשדה עוזיהו מדהים משתרע על 1,000 דונם מעל 80 עובדים קיים חנות, בית אריזה ומשק ענק שחי ונושם את האדמה.

אבא שמעון חקלאי מגיל 0 חי ונושם את האדמה כבר השבוע קיבל מקום שני בוועידת החקלאות לישראל "המשקים שחושבים עסקים 2022" על דור ההמשך, המיתוג, חדשנות ושיווק ישיר. רביד זנזורי בן 37 נשוי ואבא לארבעה ילדים המשיך את דרכו של האבא במשק כבר מגיל שש עבד בחקלאות זה לא עצר אותו רק לעבוד באדמה ותוך זמן קצר הכניס למשק את החדשנות והחל לפתח זנים מיוחדים בשיתוף פעולה עם מפתחי זנים וכבר קיימים 2 סוגי זני חסה על שמו ועל שם הנכדה: רביד ומיאל. ציפי אשתו של שמעון והבת עינב אלון בת 34 אמא ל-3 עובדות כיום בניהול של העסק.

ציפי לקחה את המשרד והנהלת החשבונות ועינב לקחה פיקוד על שיווק , החנות, עובדים , ניהול , מיתוג ומדיה. כך בעצם הצליחו משפחה אחת להקים אימפריה של חקלאות מהחקלאי לצרכן שעובדים נטו על שיטת חקלאות ישירה, הם כיום מעדיפים לחזק את החקלאים בארץ וגם אם זה עולה להם יותר יקר הם ממשיכים לתמוך בייצור כחול לבן שיוצא טרי מהאדמה היישר ללקוח.

כאתם נכנסים למושב מרגישים את הטבע ואת המקום הקסום, הרבה אנשים מעדיפים להגיע לחנות פיזית להריח את הטבע ולראות את המשק המדהים, אנשים מגיעים בשביל הטריות האיכות חיי מדף ארוכים של פירות וירקות טריים מוצרי טבע ומוצרים אורגניים.

סטודנטים מכל העולם מגיעים לעבוד אצלהם ולעשות השתלמות בישראל , מגיעים מאוגנדה , טנזניה לשנת למידה פעם בשבוע יוצאים ללמוד עיוני ובשאר השבוע עובדים במשק מוציאים תעודה וחוזרים אחרי חזרה לעסוק בתחום בארצות השונות בעולם.

שמעון זנזורי. : "לפני 40 שנה שתלתי את השתיל הראשון שלי. זה היה שתיל של צנונית. כל חיי אהבתי צנוניות, אבל רציתי ליצור צנונית שאין כמותה בישראל: עסיסית, מלאה בנוזלים, בעלת טעם דומיננטי עם חריפות קלה.
היום, אחרי 40 שנה בתחום, אני גאה להביא על שולחנם של עשרות אלפי ישראלים את הירקות הטריים ביותר, העסיסיים ביותר, במחירים הזולים ביותר בישראל – היישר מהשדות שלי ישירות לביתכם".

לינק להזמנות
https://zanzuri.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך