בבוקר גונב מחנויות, בלילה היה פורץ למכוניות

ביום הוא היה נכנס לחנויות באמצע היום ולוקח סחורה בלי לשלם ולעיני כל. בלילה עובר רכב רכב ברחוב ובודק מי שכח לנעול את הדלת. עד שמשטרת אשדוד שמה סוף למעשיו ועצרה אותו. לאחר שנתפס פורץ לרכב על חם, אמר לשוטרים: ״בסך הכל רציתי לנוח״. היום הוגש כתב אישום עב כרס כנגד חשוד שניסה לגנוב בכל הזדמנות שיכל.

תחילת הסיפור בתחילת השבוע (ראשון) לפנות בוקר. ״קיבלנו דיווח למוקד 100 על אדם המנסה לפתוח דלתות של רכבים בחניון הממוקם ברובע א׳ בעיר אשדוד. הגעתי למקום בצורה שקטה וזיהיתי את החשוד בתוך רכב מסוג קאיה. הוא השתמש בפנס ובשלב מסויים יצא מהרכב. בשלב זה ביצעתי מעצר, ובידיו של החשוד זיהיתי: כרטיס אשראי, ספח תעודת זהות של בעלת הרכב וסכין יפנית״, מספר מי שהיה קצין משמרת במשטרת אשדוד באותו ערב ועצר את הגנב על חם, רפ״ק יוסי בכר.

מכאן התחילה מסכת השתלשלויות במהלכן הבינו במשטרת אשדוד שיש להם עסק עם גנב כרוני שמשתמש בטכניקות פרימיטיביות ושיטתיות לצורך ביצוע מעלליו הפליליים. בחיפוש שביצע בעל הרכב ברכבו מצא להפתעתו, 4 משקפי שמש ובקבוק קולה שאינם שייכים לו. במקביל החשוד, בן 45 תושב אשדוד, סיפר לשוטרים כי רק רצה לנוח במשך כמה דקות ברכב ולכן נכנס אליו. לאחר מעצרו נלקח לחקירה במשטרת אשדוד, ואז שמו נקשר בעוד שורה של גניבות והתפרצות נוספות.

כבר בתחילת החקירה ועפ״י מידע מודיעיני קישרו חוקרי התשאול של משטרת אשדוד את החשוד להתפרצות נוספת וגניבה שדווחה באותו הלילה ומסבירה את הקולה ואחד ממשקפי השמש שנמצאו ברשותו. הכל נגנב על ידו מרכב אחר שחנה ברחוב ז׳בוטינסקי והכל גם תועד במצלמות האבטחה.

בהמשך החקירה נקשר שמו לשלושה מעשי גניבה שונים מבתי עסק שארעו מוקדם יותר החודש בעיר אשדוד. בתאריך 13.8, התקבל דיווח מבית עסק בעיר על אדם שגנב בקבוק אלכוהול מהחנות. בהמשך התברר כי באותו היום גנב בקבוק נוסף מחנות אחרת וכפכפים מחנות שלישית. ״שיטת הביצוע שלו קבועה ופשוטה יחסית. ביום הוא היה נכנס לחנויות לוקח מוצר אחד ויוצא כשהוא בתוך מכנסיו או בשקית שנשא עמו מבלי שיבחינו שלקח דבר. בלילה הוא היה מנסה לפתוח דלתות של כלי רכב חונים, עד שהיה מצליח להכנס לרכב שלא ננעל וגונב משם כל דבר בעל ערך ואפילו הקטן ביותר״, מספר החוקר שטיפל בתיק רס״ב קובי פלג מצוות התשאול במשטרת אשדוד.

כבר ביום ראשון (היום בו נעצר ונחקר), הוארך מעצרו של החשוד בבימ״ש השלום באשקלון. היום חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון. סעיפי האישום המרכזיים העומדים כנגדו הינם: פריצה, גניבה ואחזקת רכוש גנוב. בנוסף הוגשה לבימ״ש בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל ציין: ״מדובר באדם שהיה גונב מבתי עסק ורכבים בעיר באופן שיטתי. לאחר שנתפס בשעת מעשה ובתום חקירה מקצועית ועשירה מבחינה ראייתית, יוגש לו היום כתב אישום בגין מעשיו. אנו משקיעים לא מעט משאבים ואנרגיה בסיכול ומניעת עבריינות רכוש, וכל מעצר של עבריין כרוני שכזה משמעותי ומורגש בעיר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך