גירושין: איך עושים את זה בצורה נכונה

הליך גירושים איננו הליך פשוט ודורש מקצועיות, מיומנות ויצירתיות. לכן הליך זה דורש מאיתנו ליווי של בעל מקצוע המתמחה בתחום וידע איך לטפל בצורה נכונה וחכמה בתיק הגירושין שלנו. עורכת דין גירושין אביבית מוסקוביץ מתמחה בתחום הגירושין, ליוותה אלפי לקוחות ופה על מנת לענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות
תמונה FREEPIK

מי הוא עורך דין גירושין?

עורך דין גירושין הינו עורך דין לכל דבר ועניין המתמחה בתחום הגירושין וזהו אחד מן עיסוקיו העיקריים. עורך דין גירושין צריך להיות אדם קר רוח ובעל אינטליגנציה רגשית גבוהה מאחר ומדובר בתהליך לא פשוט עבור הלקוח. עורך הדין במהלך תיק גירושין ימצא עצמו מתעסק ונותן את הדעת במגוון רחב של תחומים החל מ – עריכה של הסכמי גירושין, מקרים של סרבנות גט, תביעות של רכוש משותף, תביעות בעולמות המזונות, דיני מקרקעין ומגוון רחב של תחומים נוספים.

 

החשיבות בעבודה עם עורכת דין גירושין

גירושין הוא הליך אמוציונלי במיוחד לכן ישנה חשיבות בעבודה עם עורכת דין גירושין. אנו נרצה לעבוד עם עורכת דין בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות עריכת הדין. במרוצת השנים פגשנו לא מעט זוגות אשר בחרו לגשת אל עורכי דין ללא ניסיון בתחום הגירושין וכתוצאה מכך בזבזו זמן, משאבים וכסף רב. 

 

״האם אפשר לעבור את התהליך ללא עורך דין?״

אחת התהיות של משק בית העומד לפני מלאכת גירושין היא האם אפשר לעבור את התהליך לבד וללא עזרה של עורך דין גירושין. התשובה היא חד משמעית כן, אפשר לבד. יחד עם זאת עליכם לזכור כי ייצוג עצמאי ללא בעל מקצוע אשר ילווה אתכם ומומחה בתחום הגירושין יכול להוות עבורכם בזבוז זמן מאחר והאינטרסים שלכם לא יוצגו בצורה ראויה ובהתאם לדין הרלוונטי.  

אנשים רבים אשר החליטו לייצג את עצמם בהליך הגירושין מוצאים את עצמם פונים אל משרדי עורכי דין במטרה לנסות להקהות מעט את המהלכים שעשו ולנסות להשיג את הטוב ביותר עבור האינטרסים שלהם, מה שהופך את המלאכה למסובכת הרבה יותר. לכן אנו רואים חשיבות גבוהה בעבודה עם עורך דין גירושין, עורך דין אובייקטיבי אשר לא מגיע עם מטען קודם על האדם שמולו וידע איך לנתח את הסיטואציה ולנהל את האינטרסים שלנו בצורה הטובה ביותר.

 

איך לבחור עורך דין גירושין: אביבית עושה לכם סדר

אתם עומדים לפני הליך גירושין ומחפשים עורך דין גירושין, חיפוש קטן בגוגל וברשתות החברתיות מניב לא מעט פירות. יחד עם זאת אתם תוהים איך תוכלו למצוא את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם. עורכת דין גירושין אביבית מוסקוביץ ריכזה עבורכם מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור נכון: 

  • ניסיון לצד ותק בתחום – אחד הדברים החשובים ביותר עת בחירת עורך דין גירושין הוא הניסיון לצד הותק של אותו עורך דין בתחום. עורך דין ללא ניסיון המתנסה לראשונה על תיקי גירושין שלנו יכול לעשות לא מעט טעויות אשר ישפיעו עלינו לטווח הארוך. לכן אנו נרצה לעבוד עם עורך דין גירושין בעל ניסיון לצד ותק בעולמות הגירושין – כך נדע שהוא יפעל בתיק בצורה חכמה, מקצועית, עתירת ניסיון ואף יפעל בדרכים יצירתיות לשם השגת האינטרסים שלנו בעת הצורך.
  • מוניטין – עורך דין אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק בתחום צבר לעצמו גם מוניטין, בדקו כי עורך הדין איתו אתם עובדים הינו בעל מוניטין רב בעולמות הגירושין. תוכלו לבקש עם מי מחוג לקוחותיו, כמו כן תוכלו לבקש לראות פסקי דין שלו מהשנים האחרונות – כך תוכלו לקבל אינדיקציה ולו הכי קטנה לגבי עורך הדין ופועלו.
  • דיני גירושין – לא כל עורך דין יכול לגשת אל תיק גירושין. הלכה למעשה עולם עריכת הדין נחשב לעולם גדול ומגוון וטומן בחובו לא מעט נישות. עורך דין מקרקעין ו/או עו"ד תעבורה לאו דווקא ידע איך לגשת בצורה נכונה אל תיקי גירושין. לכן אנו נרצה לעבוד עם משרד מומחה בנושא הגירושין, וזהו עיסוקו העיקרי. כמו כן, מאחר ובגירושין ישנם לא מעט נושאים של חלוקה ולעיתים גם נכסים אנו נרצה לדעת שיש לעורך הדין הבנה גם בדיני מקרקעין.
  • פגישת היכרות ראשונית – הדרך הטובה ביותר להכיר את עורך הדין שלכם הוא להיפגש איתו, גירושין הם תהליך אינטנסיבי במיוחד שלפעמים גם יכול להיות מכוער ולא נעים. אנו נרצה לעבוד עם עורך דין אשר נרגיש איתו בנוח ונרצה לשתף אותו במה שעובר עלינו. כמו כן אנו לא נרצה להתפשר בשום פנים ואופן על המקצועיות של אותו עורך דין. היפגשו עם עורך הדין, הכירו אותו, תנו לו להכיר אתכם והחליטו אם זה הבן אדם אשר אתם רוצים שילווה אתכם לאורך כל התהליך.
  • קרבה דמוגרפית – אם אתם גרים במעלות אנו מניחים שלא תרצו להדרים עד באר שבע בכל פעם שיש לכם פגישה עם עורך הדין, אנו ממליצים לכם לחפש עורך דין הנמצא בקרבה הדמוגרפית אליכם הן ברמת העיר והן ברמת האזור כך שהוא וגם אתם תוכלו להיות ניידים ולהיפגש תמיד בעת הצורך.

עורכת דין גירושין אביבית מוסקוביץ – מתגרשים בצורה חכמה

משרדה של עורכת הדין אביבית מוסקוביץ עוסק במגוון רחב של תחומים בתחום המשפחה החל מגירושין , צוואות, ירושות, גניבת זרע, אפוטרופסיות ואף חטיפת ילדים. משרדה של עורכת הדין חרט על דגלו להעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחות המשרד וכך הם פועלים ללא לאות מרגע כניסת התיק למשרד ועד לסיומו.

במרוצת השנים המשרד שירת אלפי לקוחות בתחומים שונים הקשורים בנושאים של משפחה וגירושין ועשה זאת בהצלחה רבה.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור עורכת דין גירושין אביבית מוסקוביץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך