התפתחות נוספת בחקירת פרשה 512 – מעצר חשודים בחשד לרצח שלומי לוי

משטרת מרחב לכיש, עצרה הבוקר שני חשודים לחקירה בחשד לרצח שלומי לוי וזאת במסגרת פרשת 512

אגף החקירות והמודיעין להב 433 יאחב״ל – במסגרת פרשה 512 והודות להתפתחויות שהושגו בחקירה ובעקבותיהם חקירה משותפת עם היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש, עצרה הבוקר היחידה שני חשודים לחקירה בחשד לרצח שלומי לוי המנוח שבוצע באוקטובר 2013 באשדוד. בכפוף לצו איסור הפרסום המוטל על הפרשה, יותרו עיקרי החשדות ופרטי האירוע לפרסום רק אם וכאשר יוגשו בקשות להארכת מעצרם של מי מהחשודים בהתאם להתפתחות החקירה. להזכירכם צו איסור הפרסום אוסר גם על פרסום כל פרט שיש בו כדי לזהות את העדים או מי מבני משפחתם.

במסגרת פרשה 512 שמנהלת להב 433 יאחב״ל והודות לתוצרי החקירה המאומצת בשת״פ עם ימ״ר תל אביב, הוגשו לאחרונה על ידי פרקליטויות תל אביב ומרכז כתבי אישום כנגד למעלה מעשרים חשודים בגין מספר אירועי רצח ונסיונות רצח, פרשיות סחר בסמים, הלבנת הון ועוד כאשר חלק ניכר מהעבירות בוצעו במסגרת חברות בארגון פשיעה.

חקירת תיקים נוספים במסגרת הפרשה נמשכת ביחידה ובהם חקירת הרצח האמור בשת״פ עם ימ״ר לכיש, במסגרתה בוצעו הבוקר המעצרים. בהתאם להתפתחות החקירה יובאו מי מהחשודים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם היום בסמוך לשעה 1300 בבית משפט השלום בראשל״צ.

הותר לפרסום החשד הנוסף לרצח הנחקר במסגרת פרשה 512

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך