סובל מכתבה שלילית על שמך ברשת?! כך תתמודד עם זה

 

קורה לכם שאתם מחפשים את השם שלכם בגוגל ומוצאים תוצאות חיפוש לא מחמיאות בהקשר של השם שלכם? הרסני מאוד. אנחנו מציעים שיטה שיכולה להתמודד עם הבעיה, אשר נקראת הסרת תוצאות חיפוש שליליות באינטרנט, אבל כאן אנחנו נציע מדריך של פעולות פשוטות אשר יכולות לעזור עם הבעיה:

אז הנה מה שצריך לעשות:

  1. הדבר החשוב לזהות היטב באיזה אתר נמצאים האזכורים השליליים, לא רק להגיד כאשר מקישים את השם שלי בגוגל, זה לא מספיק אלא לבדוק היטב בתוך איזה אתר זה יושב. האם זה בתוך מעריב? תקדין? איפה בדיוק? ברגע שמזהים את האתר המדויק, זה מקל מאוד על העבודה של ההיפטרות מהאיזכור השלילי.
  2. לזהות באיזה חלק נמצאת הבעיה– האם הבעיה נמצאת בתוכן הכתבה או בטוקבקים של הכתבה? מדובר בשאלה שהיא קריטית לחלוטין. מרבית האתרים יהיו מוכנים בקלות רבה להוריד ולמחוק מהאתר טוקבקים, אין עם זה בעיה אמיתית. הם מבינים שמרבית הטוקבקים הם סלחו לי על הביטוי זבל, אך כולם מתקשים מאוד לשתף פעולה עם הורדת התוכן.
  3. האם השם שלכם מוזכר בכותרת של הכתבה? נשמע קטנוני נכון, אבל האמת היא שזה חשוב מאוד. אם השם שלכם רק בתוכן הכתבה אך לא בכותרת, הדבר יהיה פשוט הרבה יותר היות וגוגל נותן יתרון לאתרים המציינים את שם הנושא בכותרת וכך תוכלו לגבור על האתר עם התוצאה השלילית, אך אם השם שלכם מופיע בכותרת הכתבה, הדבר יהיה בעייתי הרבה יותר. חשוב מאוד לבדוק.
  4. כמה חזק האתר שבו נמצאת הכתבה השלילית? אם הכתבה השלילית היא באתר ידיעות אחרונות זה כמובן מורכב יותר מאשר בלוג אישי של מישהו. ושאלה נוספת היא האם יש באתר תכנים נוספים הקשורים אליכם? אם יש רק כתבה אחת שקשורה אליכם מתוך אלפי כתבות זה מצב טוב יותר מאשר אם יש חמש כתבות שליליות הקשורות אליכם באותו אתר.

אז מה עושים?

א. הדבר הראשון הוא לפנות במייל וטלפונית לאותו האתר ולבקש ממנו בניוס את הסרת הכתבה השלילית או רק שינוי הכותרת או רק שינוי השם ומחיקתו ללא פגיעה בכתבה עצמה. לפעמים, אולי ברוב המקרים, האתרים לא עונים כל כך מהר. הם מנסים להתחמק מעבודה מיותרת ולא עונים. אתם לא מוותרים, מתקשרים וממשיכים להציק להם. זה לוקח זמן אבל בסוף מקבלים תשובה.

ב. במידה וזה לא הצליח – עובדרים לסדרת פעולות קצת מעצבנת אבל היא בדרך כלל אפקטיבית ונוטה להביא תוצאות טובות וגם תעזור לכם לבנות תדמית ברשת, שזה דבר חיובי תמיד, על זה כלל אין ויכוח.

מה הפעולות:

מה שאנחנו צריכים זה למעשה לבנות כמה אתרים חדשים, שהמטרה שלהם היא לייצר תדמית חיובית עבורכם. אם יש לכם קצת גישה למחשבים ואינטרנט, אז עדיף מאוד שתקנו דומיינים ותעלו את הבלוגים החדשים שלכם על דומיינים נפרדים. אם אין לכם את הגישה הזו, אז לכל הפחות למצוא אתרים חינמיים שמאפשרים לכם לפתוח בלוג חינמי ולפתוח את הבלוגים שלכם שם.

אחרי שצברתם הרבה מאוד מידע אודותיכם ברשת, השלב הבא הוא ליצור מערך לינקים שמוביל כל כולו אל האתרים החדשים שיצרתם. זה תהליך ארוך ומעצבן אך בסופו, אתם מגיעים למצב עם רווח כפול, מצד אחד אתם נהנים מתדמית חדשה שהשקעתם בה הרבה מאמץ וזה תמיד משתלם, מצד שני אתם מעיפים את הדברים הרעים לכל הרוחות.

צריכים עזרה? רוצים ייעוץ, היכנסו לאתר שלנו ונשמח לעזור

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך